Gå til innhold

MÅ erting/teasing bety flørting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man erte/tease noen uten å være interessert i dem i det hele tatt? Hvis det ikke vises noen andre tegn (bortsett fra <litt> kroppskontakt) ?

Anonymkode: 09c3f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, for å øve seg for eksempel.

Anonymkode: e729d...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flørter uten å være interessert i noe mer enn akkurat flørten og det det gir dem å flørte. Mange flørtere flørter med mange hver dag.

 

Anonymkode: 40894...c51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er kun med deg?

Anonymkode: 09c3f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Jeg erter/teaser/flørter ikke med noen om jeg ikke har en liten interesse for dem som noe mer enn bare vennskap.

Men folk er jo forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flørter med alt og alle. Selger må vite. 

Men det er stor forskjell på flørting for å vinne andres oppmerksomhet og å flørte fordi jeg er tiltrukket av en person seksuelt. 

Anonymkode: 5e6a5...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg flørter med alt og alle. Selger må vite. 

Men det er stor forskjell på flørting for å vinne andres oppmerksomhet og å flørte fordi jeg er tiltrukket av en person seksuelt. 

Anonymkode: 5e6a5...76b

Er det noen forskjell på hvordan du flørter for å vinne andres oppmerksomhet og hvordan du flørter fordi du er tiltrukket av en person seksuelt? Jeg er ikke trådstarter, men er i en situasjon hvor jeg har en mannlig venn som erter/teaser en del. Aner ikke om det er fordi han bare er "en flørter" eller fordi han faktisk er interessert i meg, så det hadde vært spennende å høre hvordan du flørter på forskjellig vis.

Anonymkode: 987d4...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg flørter med alt og alle. Selger må vite. 

Men det er stor forskjell på flørting for å vinne andres oppmerksomhet og å flørte fordi jeg er tiltrukket av en person seksuelt. 

Anonymkode: 5e6a5...76b

Hvorfor flørter du med noen for å vinne deres oppmerksomhet hvis du ikke er tiltrukket seksuelt? Hva er tanken bak?

Ikke et kritikk spørsmål, bare lurer for mer oppklaring i min egen situasjon :)

 

Anonymkode: 09c3f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor flørter du med noen for å vinne deres oppmerksomhet hvis du ikke er tiltrukket seksuelt? Hva er tanken bak?

Ikke et kritikk spørsmål, bare lurer for mer oppklaring i min egen situasjon :)

 

Anonymkode: 09c3f...c9c

Fordi h*n er selger. Mennesker har lettere for å kjøpe noe om man er tiltrukket av personen som selger, derfor flørter de med deg på en eller annen måte og om de er gode nok så har du sikkert kjøpt det de prøvde å selge deg uten at de nødvendigvis føler noe for deg fordet.

Basic facts :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BethD skrev:

Fordi h*n er selger. Mennesker har lettere for å kjøpe noe om man er tiltrukket av personen som selger, derfor flørter de med deg på en eller annen måte og om de er gode nok så har du sikkert kjøpt det de prøvde å selge deg uten at de nødvendigvis føler noe for deg fordet.

Basic facts :)

Jepp. Enkel fakta. Skal jeg selge, så ser jeg personen i øynene, smiler og ler, og gir komplimenter. Og jeg virker oppriktig interessert i de. 

Flørter jeg med en mann så gjør jeg som ovenfor men jeg kan pushe litt og ha en seksuell undertone på min flørting. Og jeg tar på han. Kunder berører jeg ikke. Menn kan jeg stryke lett over armen eller låret osv. 

Nå får ikke TS direkte svar på sitt spørsmål, men jeg vil bare frem til at flørting brukes til å oppnå noe av forskjellig grad. 

Anonymkode: 5e6a5...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Enkel fakta. Skal jeg selge, så ser jeg personen i øynene, smiler og ler, og gir komplimenter. Og jeg virker oppriktig interessert i de. 

Flørter jeg med en mann så gjør jeg som ovenfor men jeg kan pushe litt og ha en seksuell undertone på min flørting. Og jeg tar på han. Kunder berører jeg ikke. Menn kan jeg stryke lett over armen eller låret osv. 

Nå får ikke TS direkte svar på sitt spørsmål, men jeg vil bare frem til at flørting brukes til å oppnå noe av forskjellig grad. 

Anonymkode: 5e6a5...76b

Oja, så ikke at du jobbet som selger :P Men dersom man ikke har intensjoner om å selge noe, hva annet enn forelskelse vil man oppnå med flørting/erting?

Anonymkode: 09c3f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oja, så ikke at du jobbet som selger :P Men dersom man ikke har intensjoner om å selge noe, hva annet enn forelskelse vil man oppnå med flørting/erting?

Anonymkode: 09c3f...c9c

Om det er en mann som flørter med deg, så er det nok primært sex. Forelskelse er en bonus. 

Anonymkode: 5e6a5...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er en mann som flørter med deg, så er det nok primært sex. Forelskelse er en bonus. 

Anonymkode: 5e6a5...76b

Er ikke sikkert han vil ha sex engang, kanskje bare en egoboost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, BethD skrev:

Er ikke sikkert han vil ha sex engang, kanskje bare en egoboost.

hmm ja kanskje, men tror ikke det siden han virker ikke som en player.

Men dette var ikke flørting altså, det var sånn små-erting som på en måte dummet meg litt ut (men jeg var med på det altså). Så lurte mest på om man kan drive å små-erte noen uten å flørte (det var ikke noe seksuelt) :) Men takk for svar!

Anonymkode: 09c3f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å flørte! Så jeg flørter med alle, har rett og slett en flørtende personlighet. Nå er jeg klar over det, når jeg var tenåring var jeg ikke klar over det. Det var en del sinte jenter i min omgangskrets fordi jeg tydeligvis flørtet med typene deres. Greia var bare at jeg skjønte ikke at jeg flørtet, jeg var bare meg selv liksom.

I dag ser jeg det jo selv, så da klarer jeg å la være å flørte med folk det bare ikke passer seg å flørte med. F.eks. de som har kjæreste som ikke kjenner meg. Hvis kjæresten kjenner meg så er det ikke et problem fordi da vet de hvordan jeg er. Hvis jeg er interessert i noen derimot er jeg mer direkte i væremåten, så interessen vises veldig raskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronvann

Jeg er ikke god på flørting/erting, og selv om menn gjør det mot meg da tenker jeg at næsj det er bare kødd. Faktisk opplevd at jeg må bli fortalt det med teskjeer når noen virkelig er interessert. 

Og når jeg erter er det noen som tror at jeg flørter, men det gjør jeg altså ikke. Hvis jeg er virkelig interessert i en fyr så ødelegger jeg alltid for meg selv. Garantert. 

Så nei, flørt behøver ikke bety noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir småertet og "plaga" på jobb av mine mannlige kolleger. Regner det ikke som flørting, men en god tone, og at de liker meg som person. Kommer jo an på typen erting, selfølgelig.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue

Unngår flørting da jeg ikke er veldig god på det, og det hele blir en klein opplevelse. Ler som oftest når noen flørter med meg fordi jeg ikke innser det før det er for sent. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, EpleDrue skrev:

Unngår flørting da jeg ikke er veldig god på det, og det hele blir en klein opplevelse. Ler som oftest når noen flørter med meg fordi jeg ikke innser det før det er for sent. :ler2:

Akkurat det som skjedde med meg og :P Det var bare erting med en god tone men tenkte etterpå om hmm kanskje det var flørting?

Anonymkode: 09c3f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det som skjedde med meg og :P Det var bare erting med en god tone men tenkte etterpå om hmm kanskje det var flørting?

Anonymkode: 09c3f...c9c

Er det noen du har et godt øye til kan du jo evt prøve å flørte med vedkommende? Så lenge du ikke er på mitt nivå når det kommer til flørting, da burde du ikke gjøre det. Har angret noen ganger at jeg ikke gjorde noe mer når jeg innså det var flørting. Slenger også med at råd og tips fra meg i slike sammenhenger ikke er til særlig hjelp:ler2: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...