Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til romantikk,er vi alle som en lykkelig slutt - som er det som gjør en ny  av en eldre, enslig kvinne en slik hjerteskjærende lesning.

Kvinnen, som er skilt, men sier at hun ville elske å bli gift på nytt, beskriver seg selv som "på feil side av 45 med en spenne av barn og bewails sin plass i 'forhold ingenmannsland", dømt til å være alene for resten av sine dager.

Hun skriver under navnet "The Plankton", forklarer at, som plankton i havet, hun er knapt synlig og 'på bunnen av næringskjeden for kjærlighet og relasjoner ".

ja, det er meg det! M

Anonymkode: 06b3b...0b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man er aldri for gammel for kjærlighet. Men sjansen er større for å finne den om man en nykter og klar. 

Anonymkode: 2826d...238

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller jo ingen rolle hvor gammel man er, det finnes jo alltid andre single på samme alder.

Selv er jeg 38 år, singel og med 2 barn. Jeg tenker vel at jo eldre barna blir, jo lettere blir det å finne en ny. Og da er det og lettere, å finne en mann som enten har store barn, eller ikke vil ha barn. Nå føler jeg det er litt for mange menn, som enten vil ha barn, eller har flere små barn. Mine er relativt store nå. Og jeg har ikke så lyst på mine, dine og våre barn. Uansett ønsker ikke jeg flere barn.

Anonymkode: 935e5...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...