Gå til innhold

Biopsi av svulst i bryst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Fredag var jeg å tok biopsi av en svulst i brystet. Overlege sa at de ikke kunne se på ultralyd om den var ondartet, den var avgrenset og kapslet ( det så hun på mammo). Men svulsten hadde litt for mye blodtilførsel til at hun var rolig😩 Nå sitter jeg her og er fra meg av fortvilelse.. Svulsten var 2,8 cm og ikke noe cyste. Er det noe andre som har opplevd noe lignende? Jeg er en 3 barnemor på 41 år

Anonymkode: d712f...0a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, ja jeg har også en svulst i det ene brystet mitt. De kunne heller ikke se hverken på ultralys eller mammo om den var godartet eller ondartet. Tok biopsi og fikk svar etter 1 uke. Det var en godartet bindevevsknute. Var den verste uka i mitt liv.

Prøv å bare lev som vanlig mens du venter og ta det som det kommer :)

Anonymkode: 920f4...ab3

Skrevet

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, ja jeg har også en svulst i det ene brystet mitt. De kunne heller ikke se hverken på ultralys eller mammo om den var godartet eller ondartet. Tok biopsi og fikk svar etter 1 uke. Det var en godartet bindevevsknute. Var den verste uka i mitt liv.

Prøv å bare lev som vanlig mens du venter og ta det som det kommer :)

Anonymkode: 920f4...ab3

Tusen takk for svar:-)  jeg håper jeg får svar raskt, de sendte det dom haster..Kan jeg spørre hvor stor din var?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...