AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Hei. Fredag var jeg å tok biopsi av en svulst i brystet. Overlege sa at de ikke kunne se på ultralyd om den var ondartet, den var avgrenset og kapslet ( det så hun på mammo). Men svulsten hadde litt for mye blodtilførsel til at hun var rolig😩 Nå sitter jeg her og er fra meg av fortvilelse.. Svulsten var 2,8 cm og ikke noe cyste. Er det noe andre som har opplevd noe lignende? Jeg er en 3 barnemor på 41 år Anonymkode: d712f...0a1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Hei, ja jeg har også en svulst i det ene brystet mitt. De kunne heller ikke se hverken på ultralys eller mammo om den var godartet eller ondartet. Tok biopsi og fikk svar etter 1 uke. Det var en godartet bindevevsknute. Var den verste uka i mitt liv. Prøv å bare lev som vanlig mens du venter og ta det som det kommer Anonymkode: 920f4...ab3
Tutti75 Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, ja jeg har også en svulst i det ene brystet mitt. De kunne heller ikke se hverken på ultralys eller mammo om den var godartet eller ondartet. Tok biopsi og fikk svar etter 1 uke. Det var en godartet bindevevsknute. Var den verste uka i mitt liv. Prøv å bare lev som vanlig mens du venter og ta det som det kommer Anonymkode: 920f4...ab3 Tusen takk for svar:-) jeg håper jeg får svar raskt, de sendte det dom haster..Kan jeg spørre hvor stor din var?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå