Evaisa Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Så jeg skal dra på en dags tur til London i juli. Har tenkt til å shoppe masse. 😄 Jeg kjøpte ekstra bagasje tilbake, men lurer på hvordan det blir når jeg reiser dit. Finnes det noen litt store bagger eller handlevesker (helst på hjul) som kan brettes slik at jeg kan det med inn som håndbagasje til London? Ryanair tillater vel ikke så store str. på håndbagasje
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Jeg gjorde slik du tenker. Dagstur til London. Men jeg dro med kun vesken. Kjøpte koffort i London Anonymkode: b1780...de3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde slik du tenker. Dagstur til London. Men jeg dro med kun vesken. Kjøpte koffort i London Anonymkode: b1780...de3 Samme her. Kjøpte meg en billig koffert på Primark - tror jeg gav en 100-lapp. Anonymkode: 62899...1df
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Dette har jeg også gjort. Reiste med stor koffert (helt tom), leverte den inn på sånn baggasjeoppbevaring på London Victoria. Shoppashoppashoppa, dro alt med meg til Victoria, stappa kofferten full og reiste hjem. Kjempegreier! Anonymkode: 7f8d6...f37
Kvist Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 (endret) Søstrene Grene har litt stive kraftige plastposer med glidelåslukning og bærehåndtak. De blir store og firkantede når de er fulle og tar nesten ikke plass når de er sammenbrettet. Størrelsen går akkurat inn som håndbagasje også. Jeg dro med en sånn pent brettet i veska. Shoppet den full og leverte den på bagasjeoppbevaring etter å ha kastet alle andre bæreposer, lapper etc (det er jo masse vekt å dra på det også). Så ruslet jeg rundt, kjøpte en bok og satt meg med et vinglass og bare nøt ettermiddagen alene før toget tilbake til flyplassen. Endret 28. juni 2016 av Kvist
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå