Gå til innhold

Blir ikke kåt uansett hva

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett om det er sex med ONS eller en jeg føler noe for blir jeg ikke kåt.

Jeg kjenner alt blir gjort riktig, kysser meg på de riktige plassene, tar godt på meg og jeg kjenner det føles bra, men følelsene går ikke til vaginaen min for å si det sånn.. Som også gjør at jeg ikke blir våt, og sexen blir småklein. Er ingen god følelse at mannen tror han ikke gjør meg kåt..

Jeg har tidligere hatt 1 forhold hvor jeg ikke hadde problemer med dette, det hendte en gang i blant, men som oftest ikke. 

Hva kan dette komme av? Hva kan jeg eventuelt gjøre?

Anonymkode: d11bf...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er problemet bare at du ikke blir våt? Hva med glidemiddel? Er ikke alltid jeg er våt nok til samleie, selv om jeg er kåt "ellers" i kroppen.

Hva med å prøve noe nytt og spennende, kan det hjelpe? At det har blitt kjedelig liksom.

Skrevet

Hvorfor har du ONS om du ikke er kåt?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Hjärtat skrev:

Er problemet bare at du ikke blir våt? Hva med glidemiddel? Er ikke alltid jeg er våt nok til samleie, selv om jeg er kåt "ellers" i kroppen.

Hva med å prøve noe nytt og spennende, kan det hjelpe? At det har blitt kjedelig liksom.

Det er ikke bare at jeg ikke blir våt, jeg føler meg ikke kåt selvom det føles godt å bli tatt på, kysset, osv. 

Glidemiddel har jeg tenkt på, men der kommer det med at jeg er redd typen ikke tror jeg gjør han kåt nok. Utenfor forhold syns jeg det er smålig pinlig å måtte dra frem glidemiddelet under akten.. Kan legge til at jeg er 20 år og i vår krets er ikke glidemiddel særlig populært dessverrre.

TS

1 minutt siden, applestories skrev:

Hvorfor har du ONS om du ikke er kåt?

Fordi jeg har håpet om å bli det. Er ikke ofte jeg har ONS, men er veldig kosesyk og er ofte det da går lenger..

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har håpet om å bli det. Er ikke ofte jeg har ONS, men er veldig kosesyk og er ofte det da går lenger..

Jeg var i et forhold for noen år siden, og da opplevde jeg at alle følelser av kåthet forsvant. Jeg var i teorien fortsatt interessert i sex, men kroppen fulgte ikke med. Jeg fant da ut, gang på gang, at jeg vi måtte bare sette i gang, så fulgte kroppen etter og liksom husket at "hey, dette liker jeg jo, tenk å glemme sånt!".

Nå er jeg singel og har vært det noen år, og interessen for sex har ikke kommet tilbake i særlig stor grad. Unntaket er dersom jeg er sammen med en mann (lenge siden sist!) eller blir interessert i noen - da plutselig kommer det tilbake. Men det er ikke en følelse jeg kjenner på særlig ofte lenger. Er 31 nå så håper det ikke er alderen!

Det virker som vi har motsatt "problem" - du ønsker å bli kåt, og prøver å bli det, men blir det ikke selv om du er i situasjonen. Jeg tenker ikke på det, prøver ikke å bli det, men blir det når jeg først er der.

Tror dessverre ikke jeg kan være til noe hjelp, du må bare ignorere det jeg skrev der :P

Gjest Vevila
Skrevet

Har samme problem... utrolig slitsomt, særlig siden jeg egentlig er veldig seksuell av meg... :/

Skrevet

Siterer deg ikke, ts, siden den blir så lang. Men kommunikasjon er veldig viktig i et forhold, enten man er 20 eller 50. Forklar typen din det du føler, kanskje det i seg selv er nok til at du klarer å slappe av mer, og derfor bli kåt. Det at dere har glidemiddel tilgjengelig kan også roe deg, det gjør jo sexen mye bedre. Eventuelt bruk spytt, hvis det føles mer hipt. Det har man i hvert fall alltid for hånden. Om noen år kommer du til å se tilbake på dette og tenke at du var veldig dum som brydde deg om hva andre på din alder syntes om glidemiddel. Hva du og din partner trenger for å ha et godt sexliv, bør absolutt ingen andre bry seg med. :-)  (Og bare for å ha sagt det; jeg er 23, ikke 53;)

AnonymBruker
Skrevet

Du er aseksuell. Vær snill og hold deg unna forhold så du sparer en eventuell partner for slik plaging som det er å være med en som ikke er interessert i sex.

Anonymkode: 10f99...2ed

Gjest Vevila
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er aseksuell. Vær snill og hold deg unna forhold så du sparer en eventuell partner for slik plaging som det er å være med en som ikke er interessert i sex.

Anonymkode: 10f99...2ed

ehh.. Har du lest HI? Det står hun har vært i forhold hvor dette ikke var et problem. Hun er ikke aseksuell. 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Gå til fastlegen din og test om hormonsystemet ditt funker. Sjekk også testosteron nivået ditt. Det kan ha skjedd noe som gjør at du ikke får produsert det hormonet som gjør deg kåt. Ellers kan det være en ide å gå til sexolog da du kan ha noen mentale sperrer som gjør at du ikke blir kåt

Jeg har samme problem som deg ts og det skikkelig dritt. Vil ha sex, men blir ikke kåt.

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...