Gå til innhold

utroskap

Fremhevede innlegg

Gjest josefine6
Skrevet

hei.. Jeg er helt ny her..men forhåpentligvis blir jeg her ofte.. Har sittet og lest gjennom det fleste spørsmål og svar fra folk uten å treffe noen saker som jeg har havnet oppi .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg har drukket aaaalt for lite kaffe i dag, men jeg skjønte ikke setningen engang,jeg....

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kanskje du kan ta opp ting som treffer deg da. :wink:

Gjest josefine6
Skrevet
Eh..javel? Og?
samboeren min ble medlem av lek på nett i august og det varte til midten av okt. Jeg såg det på eposten hans da at det var reg meedlemskap.Sa dette til han og han mente jeg snek i hans personlige ting. Han viste meg hvor mya man kunne gjøre ved å være medlem..bestille klær og leketøy,liveshow osv..Det jeg såg i to mnd uten å si til han var på history at var innom lek hele tiden mens jeg ikke var tilstede på webkontakt!!!!Medlemskapet ble avsluttet men bare dager etter endt medlemskap reg han nytt medlemskap,noe han ikke har nevnt til meg .Hver morgen nå siste vekene er han innom pc en før han drar på jobb kl seks om morgenen.Jeg ligg da..Da er han inne på webkontakt og tror han jeg er så dum at jeg ikke skjønner history???Jeg elsker han ,vi har det toppers på alle andre måter enn dette som sårer meg masse..
Skrevet
samboeren min ble medlem av lek på nett i august og det varte til midten av okt. Jeg såg det på eposten hans da at det var reg meedlemskap.Sa dette til han og han mente jeg snek i hans personlige ting. Han viste meg hvor mya man kunne gjøre ved å være medlem..bestille klær og leketøy,liveshow osv..Det jeg såg i to mnd uten å si til han var på history at var innom lek hele tiden mens jeg ikke var tilstede på webkontakt!!!!Medlemskapet ble avsluttet men bare dager etter endt medlemskap reg han nytt medlemskap,noe han ikke har nevnt til meg .Hver morgen nå siste vekene er han innom pc en før han drar på jobb kl seks om morgenen.Jeg ligg da..Da er han inne på webkontakt og tror han jeg er så dum at jeg ikke skjønner history???Jeg elsker han ,vi har det toppers på alle andre måter enn dette som sårer meg masse..
Åja var det det du mente!!! Ante jeg det ikke...
Gjest Anonymous
Skrevet

andre hadde nok gitt han inn og gått eller kastet han ut? Jeg er vel ei svak jente med lite tæl..pissver og arbeidsledig og.. helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Gjest josefine6
Skrevet

HELVETE!!!!!!!!!!!!!! sKAL JEG PAKKE OD DRA?sKRIVE ET BREV ELLER BARE GI FAEN?

Skrevet
HELVETE!!!!!!!!!!!!!! sKAL JEG PAKKE OD DRA?sKRIVE ET BREV ELLER BARE GI FAEN?
Gi faen....og så lover jeg at jeg ikke skal gjøre det igjen.....ok?
Gjest Anonymous
Skrevet
HVA MENER DU?
Gjest josefine6
Skrevet
hva mener du? skjønte du meg?
Skrevet

Himmel og hav Josefine6 - mener du dette alvorlig?! :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Himmel og hav Josefine6 - mener du dette alvorlig?! :o
ER DU IRRITERT ELLER HVA SUZY???????
Skrevet
ER DU IRRITERT ELLER HVA SUZY???????

Ikke i det hele tatt - mest forbauset... Hvis dette var noe du virkelig mente alvorlig, hvorfor den flåsete framstillingen og hvorfor legger du det på Snikk-snakk????

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke i det hele tatt - mest forbauset... Hvis dette var noe du virkelig mente alvorlig, hvorfor den flåsete framstillingen og hvorfor legger du det på Snikk-snakk????

Skjønner deg godt jeg.. Tenkte vel å få litt støtte..Er nok ikke på riktig side nei.. Er vel bare langt nede og klarer ikke helt å fatte meg klart og enkelt..Jeg skal gå ut jeg nå av denne siden.. men kan du svare meg på om det går ann å slette det som er skrevet ?er inne bare som gjest..

takk suzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner deg godt jeg.. Tenkte vel å få litt støtte..Er nok ikke på riktig side nei.. Er vel bare langt nede og klarer ikke helt å fatte meg klart og enkelt..Jeg skal gå ut jeg nå av denne siden.. men kan du svare meg på om det går ann å slette det som er skrevet ?er inne bare som gjest..

takk suzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Det hadde kanskje vært bedre om du hadde lagt dette evnet til Seksualitet!!

det passet liksom ikke så godt in her!!

men prat med samboeren din, si hva du føler!!

kanskje det er en grunn til at han sitter og ser på live web SHOW. ikke vet jeg!! men spør om det samme på seksualitet, kanskje du får litt mer hjelp der!!

kan jo hende....

det passer nok bedre der enn her på snikk-snakk...

men, lykke til i alle fall :wink:

Skrevet

takk suzy

Kontakt moderator og be dem om å slette tråden - og begynn på nytt på samliv f.eks

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil ha slettet denne tråden raskest mulig takk..Hvordan kommer jeg til en såkalla moderatør? Sendte en mail til hege i diskusjonsforumet for noen dager siden men tydeligvis har ikke ho slettet det jeg ønsket

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil ha slettet denne tråden raskest mulig takk..Hvordan kommer jeg til en såkalla moderatør? Sendte en mail til hege i diskusjonsforumet for noen dager siden men tydeligvis har ikke ho slettet det jeg ønsket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...