AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg har vært sykmeldt tidligere også og da var det ett ark med A,B,C og D. Ikke vanskelig å vite hva som skulle sendes arbeidsgiver og NAV. Nå er jeg sykmeldt etter en operasjon og sykemeldingen er på 11 sider. Disse er også merket A,B,C og D. Skal virkelig arbeidsgiver ha 3 sider ig det samme til NAV? Er dette noe helt nytt med så mange ark for en sykemelding? Blir jo helt forvirra av den papirmølla jeg. Skal ikke vi gå for ett papirløst samfunn etterhvert, her blir det jo stikk motsatt Anonymkode: 03874...571
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Det er en forside og en bakside på A, B, C og D. Hvis sykmeldingen er skrevet ut på en printer som ikke kan skrive på begge sider får du dobbelt så mange ark. Er det det som har skjedd? Anonymkode: 033bf...b66
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en forside og en bakside på A, B, C og D. Hvis sykmeldingen er skrevet ut på en printer som ikke kan skrive på begge sider får du dobbelt så mange ark. Er det det som har skjedd? Anonymkode: 033bf...b66 Gudene veit, det er iallefall en del sider. Får høre med arbeidsgiver og NAV hva de skal ha. Anonymkode: 03874...571
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Det står øverst til høyre på arket. Det er virkelig ikke så vanskelig. Anonymkode: 18fd6...9e4
FruLuna Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Det er innført nye sykmeldingsblanketter med flere sider. Men som før skal du beholde B-delen og levere C til arbeidsgiver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå