Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg går på Loette nå, men er ikke helt fornøyd. Har ofte mellomblødninger og brun utflod,  ihvertfall hvis jeg har hoppet over mensen minst 2 ganger etterhæ hverandre. 

Hvilke merke vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det samme problemet med Loette, og gikk over til Microgynon. Har gått på den i seks år nå, har ikke vært plaget av mellomblødninger. Kan være du reagerer annerledes på microgynon enn det jeg har selvsagt, men det har hvert fall fungert bra for meg.

Anonymkode: abce6...e34

Skrevet

Jeg har også gode erfaringer med Microgynon, men du finner ikke ut om de funker bedre for deg før du prøver dem. Alle reagerer forskjellig på alle de forskjellige p-pillemerkene, så du må nesten bare høre med legen din om du kan få prøve dem ut. Gjennomsnittlig testperiode for nye p-piller er 3-6 måneder.

Skrevet

Jeg likte også microgynon bedre enn loette. Det er også det merke med minst fare for blodpropp. Du bør nok ta en prat med legen din og få råd der, du må jo uansett dit for å få resept :) Det finnes så utrolig mange merker der ute, ikke slå deg til ro med et du ikke er helt fornøyd med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...