Gå til innhold

runke på sykehus?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hvis man ligger på rom sammen med andre på sykehus, har man da lov å onanere?

Anonymkode: cd117...ea6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel mest med hensyn å gjøre. Tror ikke romkameraten din syns det er så greit hvis du skal onanere. Om det er ulovlig vet jeg ikke. :P

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Chromium skrev:

Har vel mest med hensyn å gjøre. Tror ikke romkameraten din syns det er så greit hvis du skal onanere. Om det er ulovlig vet jeg ikke. :P

Hvis romkameraten er en kvinne? Da blir det jo ikke så ille?

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det kommer vel an på mengde og sånn. Det er ikke særlig greit å ta helt av og gjøre det på en måte som er veldig synlig, men kanskje litt "kosing" under dyna som ingen merker er jo greit. Det er bare naturlig. 

Anonymkode: cd238...977

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig folkeskikk skulle tilsi at man holder onani innenfor sen private sfæren, spesielt når man deler et rom med andre mennesker som ikke har bedt om å være en del av dine seksuelle gleder. 

Anonymkode: d6c9f...21b

• Liker 23
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du blir ikke lagt på samme rom som motsatt kjønn. Hvis du er fryktelig nøden, får du vel heller gå på toalettet og onanere. Når jeg har ligget på sykehus, er onani det siste jeg ville ønske.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på flere ting. Hvor lenge er man innlagt? Hvis man kun er inne for noen dager, så må man nesten klare å holde seg. Er man innlagt for en lengre periode, så synes jeg man må gjøre det så diskre som mulig slik at ingen andre får det med seg. (Som regel holdes vel kjønn separat på rommene).

Anonymkode: 50aab...489

Skrevet

Om du absolutt MÅ lette på trykket, går du inn på toalettet. Å ligge å runke inne på et flermannsrom med andre pasienter tilstede er bare creepy og ekkelt.

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke lovt av hensyn til de andre pasientene. Uansett hvor lenge man har vært der og hvor kåt man er. Og rommene er adskilt etter kjønn. Men hva folk gjør uten å bli oppdaget er vell en annen ting. Det er ikke lovt å pisse i dusjen i svømmehallen heller, men likevel viser spørreundersøkelse at mange gjør det 😳

Anonymkode: bba79...795

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjønnene er som regel alltid separerte på sjukehus, så det er ikkje akkurat slik at du har ei dame bak gardinen  i nabosenga som får med seg stønningen din. Men sjuke- eller hjelpepleieren som kanskje kommer innom på ein visitt for å sjekke om alt står bra til eller for å gi deg medisiner, kan være den som får støyten, og det syns eg er litt ufyselig. Om du absolutt må lette på trykket, så går det vel an å ta seg ein tur på dass eller i dusjen for akkurat det der, søl i senga er jo ikkje så trivelig heller..

Endret av Shedim
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør man bare ikke, ikke på enerom heller. Noen kan komme inn. 

Anonymkode: ab52e...301

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eim av sur sæd hadde ikke gjort meg som medpasient noe friskere. Enig med alternativ do/dusj. 

Dersom du er frisk nok til at dette er et problem å ikke gjøre, virker det som du snart kan dra hjem uansett. Hold ut

Anonymkode: 5c052...0c7

• Liker 6
Skrevet

Jeg syntes det ikke trenger å være så ille. Noen flermannsrom er jo store og to personer i hver ende med store sjermbrett så man ikke ser hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

For mannen da, går jeg ut fra? For min del, som kvinne, spiller det ingen rolle hvem som eventuelt onanerer "ved siden av meg". Jeg har uansett ingen interesse av å se/høre fremmede menneskers seksuelle aktiviteter, uansett kjønn! Unntaket må være hvis det er samboeren min som er romkameraten, og vi er friske nok til å kunne "ta opp igjen tråden" når vi kommer hjem ...

Anonymkode: c7f81...02d

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Hvis man ligger på rom sammen med andre på sykehus, har man da lov å onanere?

Sykehus er offentlig sted. Uanstendig (seksualisert) oppførsel på offentlig sted er faktisk straffbart. 

Anonymkode: a0f58...8a7

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Aye skrev:

Må man tømmes så må man tømmes :) 

Greier du ikke å undertrykke seksuelt behov? Må det tilfredsstilles straks uansett hvor du befinner deg?

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, Arabella skrev:

Greier du ikke å undertrykke seksuelt behov? Må det tilfredsstilles straks uansett hvor du befinner deg?

Noen ganger må jeg jo holde meg, men da må det fikses så fort jeg kan. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, minister-mio skrev:

Jeg syntes det ikke trenger å være så ille. Noen flermannsrom er jo store og to personer i hver ende med store sjermbrett så man ikke ser hverandre.

Man kan høre den andre. 

Dersom det er et så viktig behov å dekke på sykehuset, så kan man gjøre det bak låst dør på toalettet. 

Husk også på at på en rekke pasientrom er det kameraovervåkning. 

Anonymkode: d6c9f...21b

Skrevet
5 minutter siden, Aye skrev:

Noen ganger må jeg jo holde meg, men da må det fikses så fort jeg kan. 

Kjenner du deg igjen i dette?

Satyr - Wikipedia

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...