Gå til innhold

Hva er denne flekken?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:klo: Jeg har ikke hatt den hele livet. Den har vært en litt lys oransje farge de siste månedene men i dag har den plutselig blitt VELDIG enkel å se. Den var helt rundt som en vanlig sirkel før men så har den blitt mer ujevn. Hva i huleste er dette for noe? Har en på magen også, som kom for noen få år siden. Denne på halsen har jeg hatt i noen år også. Ser ut som et fødselsmerke men den har jo ikke vært der siden fødselen. Klør litt noen ganger men det er det. 

IMG_1395.JPG

Anonymkode: bff1c...779

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sopp?

Anonymkode: dd61c...c32

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sopp?

Anonymkode: dd61c...c32

Grøss. Og hvordan blir jeg kvitt det? Jeg har hatt dette ekstremt lenge, men har ikke gått til lege med det pga fargen har forandret seg, noen ganger har flekken vært mindre synlig og plutselig er den veldig synlig igjen. Får jeg kjøpt krem på apoteket eller får jeg det på resept? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grøss. Og hvordan blir jeg kvitt det? Jeg har hatt dette ekstremt lenge, men har ikke gått til lege med det pga fargen har forandret seg, noen ganger har flekken vært mindre synlig og plutselig er den veldig synlig igjen. Får jeg kjøpt krem på apoteket eller får jeg det på resept? 

De har soppmidler reseptfritt på apoteket. Canesten etc. Men en tur til legen å avklare at det er sopp først kan være lurt. 

Anonymkode: 2832f...55b

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Når du har hatt merket på halsen i noen år og det først nå har begynt å klø så ville jeg ikke bare satset på sopp i første omgang. Ville tatt en tur til legen før du begynner å selvmedisinert deg selv med midler du får reseptfritt på apoteket 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...