AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg leter etter bøker/forfatter som skriver lignende bøker. Har du noen tips til bra bøker ? :-) Anonymkode: 2eb1a...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 25. juni 2016 #2 Del Skrevet 25. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leter etter bøker/forfatter som skriver lignende bøker. Har du noen tips til bra bøker ? :-) Anonymkode: 2eb1a...c2e Trilogien til Glenn Cooper synes jeg er veldig bra - i rekkefølge: De dødes bibliotek, Sjelenes bok og Bibliotekets voktere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 25. juni 2016 #3 Del Skrevet 25. juni 2016 Kambyses' tapte hær, Tempelets hemmelighet, og Den tapte oasen av Paul Sussman. Den siste tempelridder - Raymond Khoury. The Expected One - Kathleen McGowan. The Moses Expedition - Juan Gomez-Jurado. Det meste av James Rollins. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildone Skrevet 25. juni 2016 #4 Del Skrevet 25. juni 2016 Følger med her. Elsker denne type bøker. har forresten den siste tempelridder liggende klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drikkeflaska Skrevet 25. juni 2016 #5 Del Skrevet 25. juni 2016 16 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Trilogien til Glenn Cooper synes jeg er veldig bra - i rekkefølge: De dødes bibliotek, Sjelenes bok og Bibliotekets voktere. Veldig enig! Synes de bøkene er helt fantastiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 25. juni 2016 #6 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg også! Jeg er blitt fan av Steve Berry og Cotton Malone serien hans, utrolig gode bøker med historiske elementer The Templar Legacy, Ballantine Books, (February 21, 2006). ISBN 0-345-47615-8 The Alexandria Link, Ballantine Books, (January 30, 2007). The Venetian Betrayal, Ballantine Books, (December 11, 2007). The Charlemagne Pursuit, Ballantine Books, (December 2, 2008). The Paris Vendetta, Ballantine Books, (December 1, 2009). The Emperor's Tomb, Ballantine Books, (November 23, 2010). The Jefferson Key, Ballantine Books, (May 17, 2011). The King's Deception, Ballantine Books, (June 11, 2013). The Lincoln Myth, Ballantine Books, (May 20, 2014). The Patriot Threat, Macmillan Books, (March 31, 2015). The 14th Colony, Minotaur Books, (April 5, 2016). Ellers har han andre bøker som ikke er en del av Cotton Malone serien: The Balkan Escape The Devil's Gold The Admiral's Mark The Tudor Plot The Devil's Bones Og selvfølgelig Umberto Eco sine bøker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 25. juni 2016 #7 Del Skrevet 25. juni 2016 James Rollins er nevnt ser jeg, og jeg nevner også James Patterson selv om han ikke skriver helt samme type bøker. Mindre reiser og mysterier med ham, mer "vanlig" krim men jeg liker en del av bøkene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Del Skrevet 26. juni 2016 Tusen takk for tipsene deres skal sjekke dem ut! James Patterson har jeg også lest, men det er ikke slike bøker jeg er ute etter nå. Anonymkode: 2eb1a...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 26. juni 2016 #9 Del Skrevet 26. juni 2016 Nå har jeg gravd litt i bokhyllene her, og funnet noen titler. Jeg bodde i utlandet en periode for noen år siden, og uten tilgang til TV eller internett (eller rent vann for den del) ble bøker redningen. Av en eller annen merkelig grunn fant jeg mange bøker av denne typen, og bortsett fra James Rollins fant jeg disse innerst i hyllen her; "The book of Fate", John Meltzer "The Rule of Four", Ian Caldwell & Dustin Thomason "The Messiah Code", Michael Cordy "The Genesis Code", John Case "The Gaudi Key", Esteban Martin & Andreu Carranza Jeg kan egentlig bare huske nr. 2 av disse, og nr. 5 ble jeg aldri ferdig med. Men de må ha vært underholdende, eller så var jeg bare utsultet på vestlig kultur. Tror de skal være av den typen du etterlyser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHF Skrevet 26. juni 2016 #10 Del Skrevet 26. juni 2016 Jeg har likt alle Raymond Khoury bøkene, Kate Mosse med Languedoc Trilogien - Labyrinth, Sepulchre og Citadel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 26. juni 2016 #11 Del Skrevet 26. juni 2016 2 timer siden, JHF skrev: Jeg har likt alle Raymond Khoury bøkene, Kate Mosse med Languedoc Trilogien - Labyrinth, Sepulchre og Citadel. Ah at jeg glemte Kate Mosse! Jeg liker veldig godt hennes bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #12 Del Skrevet 5. juli 2016 Takk igjen for alle tips 😊 Nå får jeg mye å lese på 😊 Ts Anonymkode: 2eb1a...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå