Amatør1 Skrevet 25. juni 2016 #1 Del Skrevet 25. juni 2016 Hei! Jeg er helt nybegynner på strikkefronten, men holder på å avslutte arbeidet med en marius-genser med rundfelling. I mønsteret i oppskriften er det helt på slutten kuttet ut to ruter på hver rad - hva er det som gjør dette? Jeg strikker bare videre som vanlig? Hilsen, ja, Amatør1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Del Skrevet 25. juni 2016 Du har strikket masker sammen, så mønsteret blir litt mindre. Derfor er det kuttet ruter. Bare strikk som vanlig du. Anonymkode: 8ab64...b10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatør1 Skrevet 25. juni 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du har strikket masker sammen, så mønsteret blir litt mindre. Derfor er det kuttet ruter. Bare strikk som vanlig du. Anonymkode: 8ab64...b10 Jeg elsker denne siden. Tusen takk for svar og megarask respons! :-) Ha en nydelig lørdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå