AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Hei. Jeg har fått Polar flow A360 aktivitetsklokke, og sitter her å trykker for å prøve å gjøre meg litt kjent med den. Greide å trykke på "tilbakestill Bluetooth" eller noe sånn, og nå får jeg ikke på Bluetooth igjen? Finner ikke ikonet lenger.. Noen som vet hvordan jeg setter på Bluetooth? Nå får jeg ikke varsler fra feks meldinger, snapchat osv lenger inn på klokka.. Anonymkode: 868f0...573
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Gå inn på appen og se om du finner ut om du kan sette den på igjen derfra. Har du prøvd å restarte klokka? Anonymkode: 5ebd6...ffc
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gå inn på appen og se om du finner ut om du kan sette den på igjen derfra. Har du prøvd å restarte klokka? Anonymkode: 5ebd6...ffc Har prøvd å restarte og kikket inne på appen, men er ikke så teknisk anlagt av meg, fant ikke ut av det 🙈 Synes det er litt lite innstillinger inne på appen, men mulig det er jeg som er helt amøbe 😂 TS Anonymkode: 868f0...573
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd å restarte og kikket inne på appen, men er ikke så teknisk anlagt av meg, fant ikke ut av det 🙈 Synes det er litt lite innstillinger inne på appen, men mulig det er jeg som er helt amøbe 😂 TS Anonymkode: 868f0...573 Jeg styret med det samme i går. Skrudde av Bluetooth på mobilen og trykket på "glem polar a360", så skrudde jeg på igjen Bluetooth og startet appen, da kom det en kode opp på klokka, som jeg måtte skrive inn. Prøv det 😊 Anonymkode: 5ebd6...ffc
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg styret med det samme i går. Skrudde av Bluetooth på mobilen og trykket på "glem polar a360", så skrudde jeg på igjen Bluetooth og startet appen, da kom det en kode opp på klokka, som jeg måtte skrive inn. Prøv det 😊 Anonymkode: 5ebd6...ffc Jeg har trykt på "glem polar a360" inne på innstillinger på tlf, men ingenting skjer når jeg åpner appen igjen. Telefonen søker etter enheter inne på innstillinger - Bluetooth, men polar dukker ikke opp 🤔Virker som jeg har skrudd av Bluetooth på klokka, men finner ikke ut hvordan jeg slår det på igjen. TS Anonymkode: 868f0...573
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har trykt på "glem polar a360" inne på innstillinger på tlf, men ingenting skjer når jeg åpner appen igjen. Telefonen søker etter enheter inne på innstillinger - Bluetooth, men polar dukker ikke opp 🤔Virker som jeg har skrudd av Bluetooth på klokka, men finner ikke ut hvordan jeg slår det på igjen. TS Anonymkode: 868f0...573 Jøss, hmm. Har ikonet bare forsvunnet, eller finner du ikke frem til der ikonet er? Anonymkode: 5ebd6...ffc
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #7 Skrevet 25. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jøss, hmm. Har ikonet bare forsvunnet, eller finner du ikke frem til der ikonet er? Anonymkode: 5ebd6...ffc Ikonet var borte, men jeg restartet både telefonen og polar'n, da ble det. Fikk en kode og måtte synkronisere på nytt, da ble det ☺️ Men har ikke fått registrert noe på søvnen i natt 🤔 TS Anonymkode: 868f0...573
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå