AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Hei ! Mensen er nå 20 dager på overtid, jeg har hatt ubeskyttet samleie med samboeren rundt da jeg skulle hatt eggløsning men tok Angrepillen dagen etterpå. Jeg har tatt 2 graviditets tester som har vist negativt begge to, jeg har fått en mer utflod enn jeg normalt har og har mens lignende smerter men ikke noe mens altså. Kan jeg være gravid ? Eller er det bare angrepillen som gjør at kroppen tuller litt ? Anonymkode: 238ff...fe4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Ingen her vet det, men siden du har tatt to tester ville jeg sagt at du ikke er gravid. Anonymkode: 5a4a6...b50
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen her vet det, men siden du har tatt to tester ville jeg sagt at du ikke er gravid. Anonymkode: 5a4a6...b50 Nei, men kan hende noen kan svare på om dette er normalt ved angrepille bruk Anonymkode: 238ff...fe4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei, men kan hende noen kan svare på om dette er normalt ved angrepille bruk Anonymkode: 238ff...fe4 Det er mye hormoner, så de kan påvirke syklus. Men hadde kanskje tatt en blodprøve hos legen om mensen uteblir en uke eller to til. For sikkerhets skyld. Anonymkode: 8404b...442
Tullekoppen Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er mye hormoner, så de kan påvirke syklus. Men hadde kanskje tatt en blodprøve hos legen om mensen uteblir en uke eller to til. For sikkerhets skyld. Anonymkode: 8404b...442 Takk Jeg ringte legen men de sa de hadde ikke tid før 20 Juli !! for legen min er bortreist, lenge å vente !
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #6 Skrevet 24. juni 2016 Min menstruasjon ble forsinket 3.5 uker pga. angrepillen og stress, så det er bare å ta det med ro - enn så lengeAnonymkode: cef0b...de0 1
lollip0p Skrevet 24. juni 2016 #7 Skrevet 24. juni 2016 Hvis jeg ikke tar helt feil så mener jeg at angrepillen funker ved at den utsetter eggløsning. Og hvis eggløsningen utsettes - kommer mensen senere. Ikke sant? :-) Mens kommer i gjennomsnitt 14 dager etter eggløsning, og er eggløsningen utsatt av en angrepille vil mensen også utsettes tilsvarende. I mitt hode ivertfall.
Tullekoppen Skrevet 24. juni 2016 #8 Skrevet 24. juni 2016 1 minutt siden, lollip0p skrev: Hvis jeg ikke tar helt feil så mener jeg at angrepillen funker ved at den utsetter eggløsning. Og hvis eggløsningen utsettes - kommer mensen senere. Ikke sant? :-) Mens kommer i gjennomsnitt 14 dager etter eggløsning, og er eggløsningen utsatt av en angrepille vil mensen også utsettes tilsvarende. I mitt hode ivertfall. Takk :)! Jeg ble bare veldig usikker da jeg fant ut det var midt i eggløsnings perioden
lollip0p Skrevet 24. juni 2016 #9 Skrevet 24. juni 2016 Et øyeblikk siden, Tullekoppen skrev: Takk :)! Jeg ble bare veldig usikker da jeg fant ut det var midt i eggløsnings perioden Skjønner det! Men hvis testene er negative og du er 20 dager på overtid, er du ikke gravid. Men husk prevansjon fremover, sånn at du slipper å føle deg sånn som dette igjen. 1
Tullekoppen Skrevet 24. juni 2016 #10 Skrevet 24. juni 2016 Et øyeblikk siden, lollip0p skrev: Skjønner det! Men hvis testene er negative og du er 20 dager på overtid, er du ikke gravid. Men husk prevansjon fremover, sånn at du slipper å føle deg sånn som dette igjen. Jepp, slutta på pillen for en god stund siden, så vi glemte oss helt ut :)!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå