Gå til innhold

Syteboka mi.... :(


evil eve

Anbefalte innlegg

Fant ut at det igrunn er greit å ha en bok å syte i når dagene ikke er så lette.... Så kan heller de gode dagene komme i en vanlige boka.... Får håpe det blir mest gode dager.... :)

Idag syns jeg nesten alt er bare bånn...... Har vært kvalm og hatt magekramper hele dagen.... Var ikke noe festlig å være på jobben da, det kan jeg skrive under på... Så var ikke så veldig lei meg når jeg fikk slutte kl 18 istedenfor 20... Var ikke så mye å gjøre uansett..... Så kunne frøken "solstråle" heller pelle seg tilbake i kassa der hu hører hjemme istedenfor å bosette seg i kiosken eller være ute på vandring......

Også syns jeg at kjærlighetslivet mitt bare stanger seg lenger og lenger nedover med retning mot Kina.....

Trodde jeg og R kom til å ha noe mer på gang, Men veit ikke jeg ass.... Vi har så og si hele tiden etter det blei slutt for 5 å siden hatt kontakt, og alltid endt opp med å rote om vi treffer hverandre på byn... Også kommer alle til meg, R prater skikelig mye om deg og greier, gå og prat med ham... Ja det var jo enkelt *ler oppgitt* Blei bare teit der og da.. Men så fikk vi ikke lov til å ha kontakt pga dama hans var dritsjalu... De er ikke sammen nå mere....

Så treffer jeg da en som har blitt kjent med R i det siste... Og han har da også hørt om meg.... 5 år etter det blei slutt liksom.... Da tenker man jo sitt... Eller kanskje det bare er meg.... Så tok vi opp kontakten igjen....

Men virker som han bare har lyst på meg når han er full, så da kan det heller være ass.... Han innrømte jo at han aldri hadde slutta å være glad i meg, men syns det blir så teit når alt er så forvirrende når vi er edru liksom... Når vi ligger i senga kan vi prate om alt og bare kødde skikkelig mye liksom, men med en gang vi er ute av senga, så er alt bare rart.....

Men har iallefall bestemt meg for å la det ligge.... Om R vil ha meg, eller ha noe med meg å gjøre, så får han si det sjøl.. Er så lei av at alle andre liksom veit hva han vil... Om han vil, så får han si det sjøl....

Ellers så er jeg så i villfare angående mulig jobb i Usa at jeg tror jeg blir gal...... Satt igår på jobben og tenkte igjennom hundreogørten ganger både fram og tilbake og opp og ned.... Og gikk fra negativ til positiv til nølende osv osv.. *blir gal av detta her..* Veit jo at det til slutt er jeg som må ta valget, men hadde ikke trudd at det skulle være så vanskelig...........

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sutre bok??? hmm... kjenner flere som burde hatt det :oops: Sees etterpå vennen. Må kaste meg rundt her og komme meg på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkfor klem Kallorilla, vi snakkes på jobben vettu.. Og sutrebok kan vel alle trenge en gang i blandt...?

Og takk det samme Liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syte litt her og over at både jeg og frøken plagsom fikk jobb i Usa.... *sukk* Ække no gøy... Men var jo slemt av meg å håpe på at hu ikke fikk jobb også da, men håpa på det, sånn innerst inne... :oops:

Uff... Jaja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er helgen over og en ny uke ligger forran oss. Mandag er nå engangen starten på en ny ubrukt uke, og ikke avslutningen på helgen :vinke:

Bruk alle de mulighetene dette gir, til noe positivt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du her også da! Da håper jeg at du ikke trenger denne boken så ofte.

To store positive ting som kompenserer for mye dårlig:

- du har sluttet å røyke

- du har begynt å trene

Supere!

Klarer du å kombinere disse to over tremånedersknekken og fortsette, vil du juble når du blir 30 over at du tok tak i deg selv da du var yngre!

Lykke til med valget om "over there." De jeg kjenner som har vært der, skryter veldig av guttane der.. og hvor kult der er! Et nytt lovelife er vel ikke å forakte kanskje. Nei, jeg sikter meg over i din normale dagbok. Det er vel der du er mest ser det ut til!! (Heldigvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...