Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 25.6.2016 at 10.39, AnonymBruker skrev:

This. Så dette er faktisk mannens epoke. Ikke vår. Tinder har gjort sex veldig lett tilgjengelig. De kan vasse i "lettlurte" damer kun for sex. De vet også at damer som ønsker et forhold sterkt, er veldig mottakelig for smiger og oppmerksom. Ergo kan de lure seg til sex. 

Anonymkode: 08631...70a

Har dere kvinner tenkt på hvorfor menn vil bare ha sex og ikke forhold? Jeg er ganske sikker på at det er fordi at noen kvinner(De som ikke får forhold) er ganske bitchy og ufordragelige å være i forhold med. Bli en bedre person og menn vil ha forhold fremfor på bare pule dere.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Den 24.6.2016 at 20.57, BethD skrev:

Jeg begynte faktisk å grine for litt siden fordi jeg er så lei av å være alene.

Høres så jævla patetisk,sytete og idiotisk ut.

Jeg er en av de som trives godt alene og jeg har det egentlig veldig fint alene også ( er alenemamma så er ikke helt alene heldigvis) men avogtil så blir den forbanna lengselen og ensomheten etter en annen å dele ting med så stor at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å se lyst på det lenger.

Nærhet og det å føle seg elsket er faktisk en såpass stor sak mennesker trenger at når man ikke har det så begynner man å føle seg veldig veldig lei. Trist. Tom. Ubetydelig. Uelsket. 

Tanker som at det faktisk ikke er noen du ikke er i slekt med som elsker deg og ringer deg for å høre hvordan du har det eller passer på deg.

Singellivet suger HARDT noen ganger.

(jeg er ikke ute etter råd, jeg gjør det som gjøres kan for å møte noen uten at det blir for desperat og man driter seg ut istedet for å faktisk finne noen. Måtte bare lette litt på trykket)

Som kvinne så er dette 100% selvforskyldt. Du har hatt alle muligheter åpene for deg, men har VALGT å ikke ta dem.

Anonymkode: 4b78b...9cd

Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne så er dette 100% selvforskyldt. Du har hatt alle muligheter åpene for deg, men har VALGT å ikke ta dem.

What ? Hvordan kan du vite om dette er selvforskyldt?

AnonymBruker
Skrevet

Singel, 39 år, ingen barn. Jeg synes det er forferdelig. Og tro ikke at det er så lett selv om man ikke er alenemor. Har måttet svare på spørsmål om hvorfor jeg ikke har barn, det er visst rart og grunn til å bli mistenksom.  

Anonymkode: 8df78...0d3

• Liker 1
Gjest BethD
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Singel, 39 år, ingen barn. Jeg synes det er forferdelig. Og tro ikke at det er så lett selv om man ikke er alenemor. Har måttet svare på spørsmål om hvorfor jeg ikke har barn, det er visst rart og grunn til å bli mistenksom.  

Man blir mistenksom for all slags mulig i denne tiden har jeg inntrykk av... :(

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, BethD skrev:

Man blir mistenksom for all slags mulig i denne tiden har jeg inntrykk av... :(

Jepp. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, BethD skrev:

What ? Hvordan kan du vite om dette er selvforskyldt?

Fordi alle kvinner vil ha masse muligheter bare de legger ut en annonse på an dating side eller tinder. Du har altså selv VALGT å være singel.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alle kvinner vil ha masse muligheter bare de legger ut en annonse på an dating side eller tinder. Du har altså selv VALGT å være singel.

Skjerp deg. 

• Liker 3
Gjest BethD
Skrevet

Du har absolutt ikke peiling på hva du snakker om :)

Ikke lat som om du kjenner meg ved å putte meg i en slags weird ass kategori du har valgt å putte single kvinner i ,takk skal du ha :)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, BethD skrev:

Du har absolutt ikke peiling på hva du snakker om :)

Ikke lat som om du kjenner meg ved å putte meg i en slags weird ass kategori du har valgt å putte single kvinner i ,takk skal du ha :)

Jeg trenger ikke å kjenne deg da jeg kan basere meg på statistikk.

Gjest BethD
Skrevet

Jeg trenger ikke å kjenne deg da jeg kan basere meg på statistikk.

Ok, men jeg er ikke en del av statistikken din og du kjenner ikke meg og har da heller ingen muligheter til å si noe om min person eller mine valg eller hva det måtte være. Så for din egen del,finn en annen tråd å kommenter i for dette reflekterer bare dårlig på deg. Jeg har ikke bruk for en analyse om meg selv fra en som ikke kjenner meg :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 25. juni 2016 at 12.51, AnonymBruker skrev:

Har vi all makt??

Det er vel heller kvinners håpløst høye krav til partner som gjør at menn ikke gidder annet enn sex.

Det er stort sett det eneste vi trenger fra dere. Alt det jævla maset og styret trenger vi ikke.

Heia Feminismen.

Anonymkode: d9d6c...4b0

Hva slags jævla mas om håpløse høye krav? Ha en jobb? Ha orden på økonomien? Ikke game hele dagen? Slik at det potensielle resultatet av sexen får sunne rammer å vokse opp til å bli et sunt individ. Viing er svakt altså. 

Anonymkode: 5cd04...8d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, BethD skrev:

Ok, men jeg er ikke en del av statistikken din og du kjenner ikke meg og har da heller ingen muligheter til å si noe om min person eller mine valg eller hva det måtte være. Så for din egen del,finn en annen tråd å kommenter i for dette reflekterer bare dårlig på deg. Jeg har ikke bruk for en analyse om meg selv fra en som ikke kjenner meg :)

Jo du og alle andre mennesker i verden er en del av "min" statistikk.

Faktum er at selv de mest uattraktive kvinnene som finnes her i verden kan enkelt og greit bare legge ut en annonse på et dating nettsted og de vil ihvertfall bli kontaktet av et titalls menn i løpet av et par måneder. Når du da altså ikke gjør dette eller ikke svarer disse mennene, (eller selv tar lit initiativ og tar kontakt) så har du altså selv VALGT å være singel. Mulighetene har ligget åpne men du har VALGT å ikke ta dem.

Gjest BethD
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktum er at selv de mest uattraktive kvinnene som finnes her i verden kan enkelt og greit bare legge ut en annonse på et dating nettsted og de vil ihvertfall bli kontaktet av et titalls menn i løpet av et par måneder. Når du da altså ikke gjør dette eller ikke svarer disse mennene, (eller selv tar lit initiativ og tar kontakt) så har du altså selv VALGT å være singel. Mulighetene har ligget åpne men du har VALGT å ikke ta dem.

Så enkelt det må være å være deg ? :)

Tenk å leve i en verden hvor alt er like svart/hvitt som hos deg. Oh the joy :)

AnonymBruker
Skrevet

Men, betyr det at disse "uattraktive" kvinnene bare har seg selv å takke når de ikke kaster seg hodestups inn i noe men en eller annen fra flommen av desperate, sterkt overvektige, psykisk syke, arbeidsløse, gamende guttunger som bare vil ha en øl og et knull? 

- for det er alltid disse guttene og mennene som lager oversvømmelse i innboksen. Og jammen har ikke majoriteten av dem også noen fantastiske krav til henne. "Jeg elsker at du er slank og har en så bra jobb" - sa han med +50 kilo som var uten jobb på det 10ende året og likte best å spille online spill om nettene.

Hvem er forresten disse kvinnene som er "uattraktive"?  

Anonymkode: 77318...209

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, betyr det at disse "uattraktive" kvinnene bare har seg selv å takke når de ikke kaster seg hodestups inn i noe men en eller annen fra flommen av desperate, sterkt overvektige, psykisk syke, arbeidsløse, gamende guttunger som bare vil ha en øl og et knull? 

- for det er alltid disse guttene og mennene som lager oversvømmelse i innboksen. Og jammen har ikke majoriteten av dem også noen fantastiske krav til henne. "Jeg elsker at du er slank og har en så bra jobb" - sa han med +50 kilo som var uten jobb på det 10ende året og likte best å spille online spill om nettene.

Hvem er forresten disse kvinnene som er "uattraktive"?  

Anonymkode: 77318...209

Ja da har de seg selv å takke. Og uattraktive kvinner blir naturlig nok kontaktet av uatraktive menn. Men kvinners vurdering av hvilke menn som er uattraktive er TOTALT HINSIDES urealistisk da dere vurderer over 80% av menn å ha under gjennomsnittelig utseende.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da har de seg selv å takke. Og uattraktive kvinner blir naturlig nok kontaktet av uatraktive menn. Men kvinners vurdering av hvilke menn som er uattraktive er TOTALT HINSIDES urealistisk da dere vurderer over 80% av menn å ha under gjennomsnittelig utseende.

Det er vel ikke sikkert, men kanskje de ikke oppfyller visse andre kriterier. Som å ta første initiativ.

Anonymkode: c9e5f...7be

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke sikkert, men kanskje de ikke oppfyller visse andre kriterier. Som å ta første initiativ.

Slik som kvinner ikke gjør mener du?

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik som kvinner ikke gjør mener du?

Igjen da handler det om preferanser, ikke sant. Jeg gidder ikke ha en dott av en mann som ikke tør ta initiativ.

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Det er nok mange her som føler det samme som deg ts :) Fint at du setter ord på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...