Gå til innhold

Gjør vondt under akten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Hver gang jeg har sex gjør det veldig vondt, jeg klarer ikke gjøre dette særlig lenge. Får den inn i ytterste delen av skjeden, så er ikke for trang i skjedeåpningen, eneste jeg lurer på er om jeg er for trang lenger inne. En ting å legge til er at kjæresten min har ganske stor penis, så kanskje det har noe med det å gjøre. Også lurer jeg på om noen har noen erfaringer med dette som kanskje har tips til hva jeg kan gjøre. Vil så gjerne kunne nyte det å ikke ligge å vri meg i smerte hver gang. Tror det ikke er så veldig kjekt for kjæresten min fordi viss vi skal gjøre det uten at jeg får vondt er det bare tuppen som er inni meg.

Takk for eventuelle svar:-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å gjøre deg bekymret, men kan det være at du har vestibulitt og/eller vaginisme? Jeg har selv slitt med dette i over 6 år, og sex er vondt uansett størrelse på penis.

Anbefaler deg å google litt, og bestille deg time hos en gynekolog som har peiling på dette. Det er dessverre mange fastleger som ikke har noen kunnskap om disse diagnosene og som setter jenter på soppkurer etc., noe som ofte gjør vondt verre. 

Anonymkode: 6aea9...ea3

Skrevet

Vet ikke om dette spiller noen rolle, men jeg mistet jomfrudommen for ca. en måned siden, men etter det har jeg har samleie et par ganger.

Hilsen jeg som startet tråden:-)

Skrevet
Den 24. juni 2016 at 19.42, AnonymBruker skrev:

Ikke for å gjøre deg bekymret, men kan det være at du har vestibulitt og/eller vaginisme? Jeg har selv slitt med dette i over 6 år, og sex er vondt uansett størrelse på penis.

Anbefaler deg å google litt, og bestille deg time hos en gynekolog som har peiling på dette. Det er dessverre mange fastleger som ikke har noen kunnskap om disse diagnosene og som setter jenter på soppkurer etc., noe som ofte gjør vondt verre. 

Anonymkode: 6aea9...ea3

Vet ikke om dette spiller noen rolle, men jeg mistet jomfrudommen for ca. en måned siden, men etter det har jeg har samleie et par ganger.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, emiliemm skrev:

Hvis du er så ung og akkurat har hatt ditt første samleie, så er det ikke noe unormalt at du kan føle smerte og at du føler du er for trang.
Det er viktig at du smører godt, og jeg anbefaler at dere bruker glide middel. Og fremfor alt at du er klar, bruk lang til på å varme opp. Lykke til. 

Anonymkode: 4c610...897

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...