AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Del Skrevet 24. juni 2016 Har en venninne som er litt out of date... jeg trodde LOL var noe man drev med i 2005... Men hun holder jo fortsatt på, og jeg tror ikke hun helt hva det betyr, at det betyr hehe eller noe.... og hun skriver det jo hele tiden, samme hva hun skriver, i tilfelle hun har skrevet noe dumt, så avslutter hun med LOL - så folk skal tro at det var bare en spøk liksom... Og enda verre, når noe er veldig morsomt, så skriver hun LOOOL! Altså - laughing out out out loud? For LOL er jo forkortelse for Laughing Out Loud! ROFL - rolling on the floor laughing var en som også var mye brukt før, men den ser jeg aldri mer. Noen av dere som fortsatt bruker LOL? Jeg har slutta med det for lenge siden, jeg skriver heller hehe ulempen er at når jeg bruker mobilen, så skriver den hege når jeg vil skrive hehe. Og da lurer jo vennene mine på hva det er med Hege hehe :D LOL! Ler høyt jeg nå assssssssssssssssssss.... Nei, dere får ha en schpaaaa weekend! Er det noen som sier schpaa lenger? Hva sier kidza nå til dags.... har skjønt de ofte sier SYKT om alt mulig. En sykt deilig dame, en sykt herlig pizza, det er sykt masse folk her osv... Sykt samfunn vi lever i ass, serruuuuuuuuuuuuuuuu jau! nei, jeg får drikke litt mindre kaffe... blir jo bare fjas detta! God helg <3 Anonymkode: 4664c...53c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaninen Skrevet 24. juni 2016 #2 Del Skrevet 24. juni 2016 lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Del Skrevet 26. juni 2016 Er det noen her som fortsatt bruker LOL? Og hva er mest "korrekt", LOL eller lol? Anonymkode: 4664c...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Del Skrevet 27. juni 2016 Lol ass Anonymkode: 694b3...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 27. juni 2016 #5 Del Skrevet 27. juni 2016 Lol var noe en drev med på den tiden, ja, men jeg ser gamlinger med mini-olashorts også jeg, så mange tar med seg de gamle trendene videre inn i fremtiden En ting jeg skulle ønske ble en trend er den "gamle" måten å snakke norsk på. Tydelige konsonanter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Del Skrevet 27. juni 2016 ROFLOL er jo mye bedre Anonymkode: 1c65d...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #7 Del Skrevet 27. juni 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: ROFLOL er jo mye bedre Anonymkode: 1c65d...a24 Det betyr: Rolling on the floor laughing out loud? :D OMG! (oh my god!) Plz pm me! (vær så snill og send meg en privat melding) - pm er det mange som bruker på facebook - men ulempen er at jeg tror mange gamlinger ikke vet hva PM betyr? Anonymkode: 4664c...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 27. juni 2016 #8 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Jeg trodde ganske lenge at OMG betød "omgående", men fikk det ikke til å stemme. Ellers synes jeg denne engelske slangen og forkortelsene er en uting på et norsk forum som omfatter alle aldersklasser. Endret 27. juni 2016 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 27. juni 2016 #9 Del Skrevet 27. juni 2016 Serr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HylendeApe Skrevet 29. juni 2016 #10 Del Skrevet 29. juni 2016 Hvis noen skriver LOL, så tenker jeg at de virkelig ler/synes det var veldig morsomt. "Lol" eller "lol" er nesten som fyllord å regne. Det har ingen sammenheng med å le å gjøre... det er nesten så du kan se for deg følgende samtale: Person 1: Bestemora mi døde i natt Person 2: lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå