Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du tenkt, om du hadde sett noen med en 130 NOKIA?

Overalt ser jeg alle med en smartphone, mens jeg har en billig telefon til 100 ,- kr. Har vært uten mobil i flere måneder, uten å legge merke til. Så stygg er den. :) 

NOK130BL.jpg

Anonymkode: 4f9dd...f56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig hadde jeg tenkt at vedkommende hadde ødelagt smarttelefonen sin og bruker den midlertidig :P

Men tenker ikke negativt om at noen bruker en slik telefon. Skjønner at ikke alle trenger eller vil ha smarttelefon, men er bare så vant med at alle under 60 har det.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk flere venner som bruker en slik en :fnise: grunnen er enten behov (hvorfor ha smarttelefon når en slik en fungerer..?) eller penger. De har jo PC så de trenger jo ikke surfe ellers i hverdagen. Jeg tenker jo ikke noe spesielt, folk må no ha det de selv finner komfortabelt. 

Anonymkode: db2f5...be8

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk flere venner som bruker en slik en :fnise: grunnen er enten behov (hvorfor ha smarttelefon når en slik en fungerer..?) eller penger. De har jo PC så de trenger jo ikke surfe ellers i hverdagen. Jeg tenker jo ikke noe spesielt, folk må no ha det de selv finner komfortabelt. 

Anonymkode: db2f5...be8

Hvordan tør de å vise den offentlig?

Om noen ringer meg flere ganger, så lar jeg den heller ringe enn å ta den opp. Om jeg er ute, så løper jeg til et hjørne.

Anonymkode: 4f9dd...f56

AnonymBruker
Skrevet

Mhm, særlig. 

Anonymkode: 7b50e...882

Gjest Bergtekjen
Skrevet (endret)

Eg hadde synes det hadde vore kult å sjå at ikkje alle har smarttelefonar :) Ellers hadde eg ikkje tenkt så mykje på det. Den var jo ikkje stygg, berre heilt grei og enkel.

Endret av Karou
Skrivefeil
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvordan mobilene til folk ser ut. Hvis det er noen som poengterer at telefonen din er stygg, er det de som er problemet, ikke telefonen

Skrevet

Mobilen er pen den. Hadde ikke brydd meg overhodet.  For noen er tlf en tlf, noe man ringer og eventuelt sender sms med. Hva skal man egentlig med en smarttelefon, sånn egentlig? Har en selv, men kan ikke si at jeg trenger den. Bortsett fra at jeg syns de er fine og litt morsomme .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...