Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Skal sende 300.000kr til utlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Den 27. juni 2016 at 9.53, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er private penger hvorfor i all verden nevnte du i HI at du hadde egen bedrift? Det har jo ingen verdens ting med saken å gjøre?

Anonymkode: d0978...dd9

Tenkte det var en vesentlig forskjell på vaskehjelpen som sender 300k og en som har et firma med 30 ansatte. Jeg har aldri sendt ut før, er liksom ikke det vi kiwi-kjøpmenn driver med til dagligdags (i hvert fall ikke meg), men tydeligvis er dette veldig normalt siden folk tror jeg troller av den grunn. 

Til info: en kjøpmann med god butikk omsetter for 100mill i året, og kan ta ut alt fra 1mill til 10mill alt ettersom hva som er best for firmaet. Også til en vesentlig ting, NEI, jeg som kiwi-kjøpmann med en bedrift som omsetter for SÅÅÅ me (i deres sjalue øyne) har ikke det til vane å sende ut penger, har faktisk aldri gjort det, DERAV startet jeg tråden. Hadebra, har fått svara jeg ønsket, har sendt pengene :-) tråden avsluttes, til dere nettroll gå å ta dere en bolle, så skal jeg ta meg et dyrt glass champagne til lunsj ;-) 

Anonymkode: fed9e...ba7

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det var en vesentlig forskjell på vaskehjelpen som sender 300k og en som har et firma med 30 ansatte. Jeg har aldri sendt ut før, er liksom ikke det vi kiwi-kjøpmenn driver med til dagligdags (i hvert fall ikke meg), men tydeligvis er dette veldig normalt siden folk tror jeg troller av den grunn. 

Til info: en kjøpmann med god butikk omsetter for 100mill i året, og kan ta ut alt fra 1mill til 10mill alt ettersom hva som er best for firmaet. Også til en vesentlig ting, NEI, jeg som kiwi-kjøpmann med en bedrift som omsetter for SÅÅÅ me (i deres sjalue øyne) har ikke det til vane å sende ut penger, har faktisk aldri gjort det, DERAV startet jeg tråden. Hadebra, har fått svara jeg ønsket, har sendt pengene :-) tråden avsluttes, til dere nettroll gå å ta dere en bolle, så skal jeg ta meg et dyrt glass champagne til lunsj ;-) 

Anonymkode: fed9e...ba7

Så da er alt jeg trenger å gjøre å sende en epost til Kiwi om at jeg trenger butikk så renner pengene inn?

Må være greit å være kjøpmann, tusle litt rundt, kaste litt frukt, be de ansatte sitte rak i ryggen og fikse kragene deres. Høres ut som en digg jobb.

Skrevet

Du kan føre dem over til meg så skal jeg "fikse" det :lol: 

Ring banken du, da får du i det minste riktig svar på hvordan du bør gå frem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...