Gå til innhold

Sykdom?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt gått rundt å småhostet i rundt en uke nå, uten andre symptomer.

I dag når jeg våknet, hadde hosten blitt hyppigere og mye verre. Føles veldig dyp og tørr. Jeg har i tillegg hodepine og er tung i hodet, ør/svimmel og føler meg latterlig slapp.

Hva kan dette være? Aldri opplevd noe slikt før. Alltid når jeg har vært syk har det begynt med halsvondt, ofte med rennende nese, noe som nå ikke er til stede at all:vetikke:

Anonymkode: 6a93a...0d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg har en formening om hva dette kan være, vil jeg ikke si noe om det på et forum. Du trenger en klinisk undersøkelse av en lege. Hva som måtte komme frem av spekulasjoner og antagelser her på forumet vil ikke hjelpe deg uansett, og sannsynligvis vil svaret være galt.

Bestill legetime med det samme.

Anonymkode: d19b1...1e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå hatt det samme som deg. Jeg begynte å småhoste, og etterhvert ble det verre. Har vært helt ekstremt slapp, og med en ilende hodepine, noe som resulterte i at jeg ble sofaliggende i over en uke fordi jeg ikke orket noe som helst. I tillegg fikk jeg øreverk, og har slitt med hørselen siden. Og det var først etter ca. 2 uker at jeg begynte å få litt vondt halsen (lurer på om jeg er mest sår pga. hostingen, ikke fordi halsen er vond i seg selv) og først nå (ca. 3 uker etterpå) har jeg begynt å få litt rennende nese. 
Jeg tror det er noe som går, har hørt flere med lignende symptomer. 

Anonymkode: 50228...059

AnonymBruker
Skrevet

Ny oppdatering:

Har forsatt de samme symptomene som jeg hadde i går, men

Jeg våknet klokken halv fem i natt av at jeg var kvalm. Det endte opp med oppkast og diare. Ikke mye oppkast, men mye diare. Jeg forstår ikke hva dette kan være.. Influensa? Er veldig kvalm nå, men klarte å få ned litt smoothie. Bør jeg spise noe, eller kan jeg la være? Er redd jeg kaster opp igjen hvis jeg spiser.. 

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt lege. Vi kan ikke diagnostisere deg via kg.

Anonymkode: 73437...f42

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt lege. Vi kan ikke diagnostisere deg via kg.

Anonymkode: 73437...f42

Bruker sjelden å gå til lege når jeg er syk. Pleier som regel å gå over av seg selv. Jeg ville bare høre om det var noen her som kanskje kunne gi meg noen tips, eller som hadde en viss aning om hva dette kan være..

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny oppdatering:

Har forsatt de samme symptomene som jeg hadde i går, men

Jeg våknet klokken halv fem i natt av at jeg var kvalm. Det endte opp med oppkast og diare. Ikke mye oppkast, men mye diare. Jeg forstår ikke hva dette kan være.. Influensa? Er veldig kvalm nå, men klarte å få ned litt smoothie. Bør jeg spise noe, eller kan jeg la være? Er redd jeg kaster opp igjen hvis jeg spiser.. 

-ts

Det kan tyde på at det er influensa du har fått ja. Du MÅ ikke spise, men du bør hvertfal passe på å få i deg nok væske. Gjerne noe som er næring i også, som f.eks solbærsaft. Ellers kan det hjelpe med cola for kvalmen sin del. God bedring :-)

Anonymkode: 8add1...8b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...