AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Jeg har fått mange ganger urine infeksjon med den samme sex-partner jeg har . Det gjør veldig veldig vondt og begynt jeg å krangle med mannen om han kanskje har noen andre sex-partnerer ? Vi gikk sammen til legen og jeg tatt alle prøver og han også, han hadde ikke ingen infeksjon eller STD , og det er jeg bare som har den årsak hver gang vi har sex sammen . Jeg blir trøtt av det hver gang .. Jeg har lest på internett at kvinner kan få den hvis partneren har sex med andre.. Jeg er veldig rent , vasker bra og alltid ta være av underlivet , Tisser jeg før og etter sex , vasker jeg bra , bruker ikke kjemikal såper ..Vi kranglet masse , fordi han vær på familie besøk ett uke og når han tilbaket vi hadde sex og fått det veldig vondt ..Vi kranglet jeg sa til han jeg vil gjøre det slutt , og jeg må finne meg en mann som vi passer sammen !!!!! det går ikke med sånn vondt sex hver gang ...Jeg begynt å hater han på en måte .. Har noen her opplevd det som jeg opplever ? Takk Cassandra Anonymkode: 0ad1c...6b9
skruf Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Uvi (urinveisinfeksjon) er fort gjort å få etter sex. Jeg ser du skriver du tisser etter samleie og du vasker deg med nøytral såpe. Vasker han seg også med nøytral såpe som f.eks Asan eller Dr Greve? Hvis han f.eks vasker seg med Lano så kan det skape ubalanse. Tarmbakterier kan også gi Uvi. Har dere analsex for så å ha sex vaginalt? Fingrer han deg? Da kan han få tarmbakterier på fingrene som igjen kan føre til en Uvi. Jeg kan anbefale deg c-vitaminer og tranebær for å forebygge Uvi. Likedan være flink til å drikke vann sånn at du skyller igjennom. Og: vanlige forsiktighetsregler som å alltid tørke deg forfra og bakover. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Han har nok en skitten penis. Be ham vaske seg grundig, og kanskje kondom? Anonymkode: 0e7a2...964
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 10 minutter siden, skruf skrev: Uvi (urinveisinfeksjon) er fort gjort å få etter sex. Jeg ser du skriver du tisser etter samleie og du vasker deg med nøytral såpe. Vasker han seg også med nøytral såpe som f.eks Asan eller Dr Greve? Hvis han f.eks vasker seg med Lano så kan det skape ubalanse. Tarmbakterier kan også gi Uvi. Har dere analsex for så å ha sex vaginalt? Fingrer han deg? Da kan han få tarmbakterier på fingrene som igjen kan føre til en Uvi. Jeg kan anbefale deg c-vitaminer og tranebær for å forebygge Uvi. Likedan være flink til å drikke vann sånn at du skyller igjennom. Og: vanlige forsiktighetsregler som å alltid tørke deg forfra og bakover. Takk for svaret Ja jeg vasker med Dr,greve , og jeg preferer den på linken , veldig effektivt . http://amoraz.inbusinessclients.no/produktstikkord/intimvask/ Vi gjør ikke anal eller fingering heller . Han vasker ogs , vi gjør det sammen . jeg kan nevne at hans størrelse er 20cm og tykk. Jeg tenke kanskje det kan vær en del av grunnen ? Jeg er flink å gjøre alt hva du skriver , jeg tørker forfra og bakover , jeg er veldig rent ...blitt nervøs på grunn av problemen Anonymkode: 0ad1c...6b9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har nok en skitten penis. Be ham vaske seg grundig, og kanskje kondom? Anonymkode: 0e7a2...964 Det var det jeg tenkte , man han vasker ogs, og er veldig rent ..Så derfor tenkte jeg kanskje han har sex med andre ... Anonymkode: 0ad1c...6b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå