AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Hei, jeg har lenge vært plaget med soppinfeksjon i underlivet. Har vært til legen ang. dette tre ganger. Først fikk jeg stikkpiller jeg måtte ta i noen dager, noe som ikke fungerte. Deretter fikk jeg resept på Diflucan, noe som heller ikke fungerte. Tredje gangen jeg dro til legen begynte jeg å få vondt i underlivet, men fikk fortsatt resept på Diflucan. Jeg plages fortsatt med soppinfeksjonen. Jeg har ikke lenger sex med min faste partner da dette gjør veldig vondt, vasker meg heller ikke med såpe med høy ph-verdi. Hva mer kan jeg gjøre? Setter stor pris på alle tilbakemeldinger! Anonymkode: 4facf...292
krøllekrall Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Vet du at det er sopp du har? Det høres rart ut, dersom ingen av disse behandlingene fungerer. Hvilke symptomer har du? Dersom det er slik at du blir bra av kuren, men raskt får symptomene tilbake - er det annerledes enn om du ikke blir kvitt symptomene i det hele tatt av behandlingen. Om hovedplagen er utflod og lukt er det kanskje bakteriell vaginose du har? Har du kløe, svie, utflod, blødninger - bør du også testes for kjønnssykdommer. Har du bare kløe og svie kan det også være eksem. Den eneste måten å finne ut dette på er nok et nytt legebesøk med en gynekologisk undersøkelse!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 7 minutter siden, krøllekrall skrev: Vet du at det er sopp du har? Det høres rart ut, dersom ingen av disse behandlingene fungerer. Hvilke symptomer har du? Dersom det er slik at du blir bra av kuren, men raskt får symptomene tilbake - er det annerledes enn om du ikke blir kvitt symptomene i det hele tatt av behandlingen. Om hovedplagen er utflod og lukt er det kanskje bakteriell vaginose du har? Har du kløe, svie, utflod, blødninger - bør du også testes for kjønnssykdommer. Har du bare kløe og svie kan det også være eksem. Den eneste måten å finne ut dette på er nok et nytt legebesøk med en gynekologisk undersøkelse! Takk for tilbakemeldingen! Ja, jeg er ganske sikker på at det er soppinfeksjon. Legen har undersøkt underlivet to ganger. Har også testet meg for kjønnssykdommer, da de var negative. Bakteriell vaginose var det heller ikke sa legen etter siste besøket for en uke siden. Anonymkode: 4facf...292
Frøken888 Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Din partner bruker også kur mot sopp regner jeg med? For selv om han er symptom fri så burde også han bruke noe mot sopp. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 18 minutter siden, Frøken888 skrev: Din partner bruker også kur mot sopp regner jeg med? For selv om han er symptom fri så burde også han bruke noe mot sopp. Nei, det bruker han ikke. Har lest at det kan være lurt at han også bruker noe form for behandling så det ikke smittes fram og tilbake. Men vil ikke si at dette er problemet da vi ikke lengre har samleie. Anonymkode: 4facf...292
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå