Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Jeg har vært singel siden februar. Men det føles ut som en evighet. Syter og syns kjempe synd på meg selv fordi jeg er singel, og syns helt ærlig at dette ikke er særlig gøy :-? I tillegg har jeg to jeg kan bli sammen med, eksen som jeg er kjempe glad i b.l.a, men allikevel er jeg så fordømt singel og vil ingenting med de to. Og jeg er SÅ misfornøyd!!! :evil:
Gjest Hillary.. Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 :o So.... Jeg har vært single i flere år, jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #3 Skrevet 4. november 2004 :o So.... Jeg har vært single i flere år, jeg. hvordan holder du ut det? :o
Gjest Gjesten Skrevet 4. november 2004 #4 Skrevet 4. november 2004 (Fleire år med meg og) Ganske enkelt: det er langt betre å vere singel enn å vere i eit dårleg forhold.
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #5 Skrevet 4. november 2004 Sorry altså, men dette blir for dumt... Stakkars deg som har vært singel helt siden februar!!! Det er lenge det. Og så har du bare to stykker som har lyst til å være sammen med deg. Hvordan holder DU ut?
Imax Skrevet 4. november 2004 #6 Skrevet 4. november 2004 Skjønner at det kan være tungt jeg. Dust innlegg gjesten over her skrev! :evil: Et tips er jo å ikke overfokusere på at du er singel og heller fokusere på andre ting som gjør deg glad, f.eks. hobbyer, treffe venner osv. Og VIPS! Så har det dukket opp en ny og interessant mann. Er også enig i at det må være mye bedre å være singel enn å være sammen med feil mann (been there, done that...)
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #7 Skrevet 4. november 2004 Slapp av a dere surpadder. Sier ikke at det ER synd på meg, sier selv jeg er litt sær og syter... Syter sikkert for ingenting. Men dette er uvandt for meg siden jeg har vært i forhold helt siden jeg var 15år. Er 22 nå og det føles bare så utrolig lenge. Er helt enig i at jeg heller vil være singel enn å være i et dårlige forhold.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #8 Skrevet 5. november 2004 Tja, det er jo ganske selvsagt; at du føler savnet etter et forhold sterkere enn dem som har vært singel i flere år??? Når det går år inn og år ut; så blir en jo ganske vant til den tilværelsen? Ville jeg tro da.. Hvis du har vært i forhold siden du var 15 og er nå 22, så har jeg ikke annet råd til deg enn å bare slappe av, og vær litt ego! Er det noe du har lyst til å gjøre?? det kan være alt fra utenlandsopphold til å klippe tåneglene i sofaen - vær litt "deg" uten å tenke på andre! Det er faktisk på deilig og utviklende for deg som person å være litt singel.
Gjest jo'a Skrevet 5. november 2004 #9 Skrevet 5. november 2004 synes egentlig ikke såå synd på deg. Jeg er nå 23 og har aldri vært sammen med en dame. Vet ikke om jeg savner det en gang. Siden jeg aldri har oppelvd det. Men lurer veldug på hordan det hadde vært å holde hand med en jente, eller kanskje kysse en jente en gang. Hvis det skjer vil jeg nok bli den happiest camper on earth.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #10 Skrevet 12. november 2004 joa er det den samme personen som kaller seg Jan? Bare lurer, du virker veldig trist for aldri å ha møt på kjærligheten
Gjest Køtten Skrevet 12. november 2004 #11 Skrevet 12. november 2004 Jeg har vært singel lenge nå. Savner en i vintermørket
Gjest ultimate single Skrevet 12. november 2004 #13 Skrevet 12. november 2004 Vært singel i over 1 år. Synes det er deilig å vært alene
Gjest player Skrevet 12. november 2004 #14 Skrevet 12. november 2004 singel med har meg litt rundt for det
Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2004 #15 Skrevet 12. november 2004 Slapp av a dere surpadder. Sier ikke at det ER synd på meg, sier selv jeg er litt sær og syter... Syter sikkert for ingenting. Men dette er uvandt for meg siden jeg har vært i forhold helt siden jeg var 15år. Er 22 nå og det føles bare så utrolig lenge. Er helt enig i at jeg heller vil være singel enn å være i et dårlige forhold. Hvis du ikke har vært singel siden du var femten så er det jamen på tide! Du må jo ha litt tid til å finne deg sjøl som person, og ikke som halvparten av et par. Og helt siden du var femten? Hele ungdomsperioden din? Lær deg å nyte singellivet du og lær deg å trives i ditt eget selskap - så blir du enda mer attraktiv for andre NYE menn etter hvert også, ikke bare de to du ikke vil ha. Lykke til!!
Gjest Madam Felle Skrevet 12. november 2004 #16 Skrevet 12. november 2004 (Fleire år med meg og) Ganske enkelt: det er langt betre å vere singel enn å vere i eit dårleg forhold. Yep
Gjest StoneCold Skrevet 23. november 2004 #17 Skrevet 23. november 2004 Prøv med 10 år... Get used to it! Strenght Beyond Strength
Pinocchio Skrevet 23. november 2004 #18 Skrevet 23. november 2004 Nå har det seg slik at de aller fleste dyrarter er single hele livet. De treffer en noe tilfeldig partner når det er høyst nødvendig. Jeg vil ikke si de holder tilbake på logringen av den grunn.. Psst. Den som ikke tåler sitt eget selskap, er rett og slett.. dårlig selskap.. Trangen til å tilhøre noen lukter Virginia, kjetting og 1700 talls negre. Smell the world and break free, baby!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå