AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Hvorfor betyr dette så mye for menn? Og får man egentlig noe mer draget som kvinne hvis man går ned i vekt? Anonymkode: 593b7...871
Lappa Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Fordi stramme damer er digg. Men gjør ikke noe om dem er litt chubby heller. bare det ikke blir for mye av det gode:p
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 9 minutter siden, Lappa skrev: Fordi stramme damer er digg. Men gjør ikke noe om dem er litt chubby heller. bare det ikke blir for mye av det gode:p Mer er slank det samme som stram? Når man går ned i vekt kan jo for eksempel bryster bli litt slappere og huden i ansiktet bli litt mer rynkete. Anonymkode: 593b7...871 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Jenter. Ikke styr vekta etter hva du tror menn vil ha. Da er du fucked. Da søker du partner på feil premisser. Men generelt tiltrekkes de fleste mennesker av normalvektige. Uansett kjønn. Enkel fysiologi. Alle søker en frisk partner og er du for tynn, eller for tykk, kan du miste noe av den utstrålingen som viser at du er frisk. Anonymkode: d152b...287 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 Jeg har vært singel som normalvektig, og veltrent, og singel som 15 kg overvektig. Da jeg var slank, var det så mye enklere, var så mange menn som ville date meg, og ha flere dater. Jeg er veldig middels utseendemessig. Så er jeg heldig og har store pupper og sprettrumpe. Så da jeg er slank, så blir jeg pen nok, fordi jeg har fin kropp. Men når jeg er overvektig, så er jeg ikke pen nok. Som overvektig, var det veldig få som ville date meg. Nå er jeg singel igjen, veier 10 kg for mye, og skal ikke engang starte og date før jeg har gått ned minst 5 kg. Anonymkode: 6751e...b94 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 Jeg bryr meg ikke om slankhet, men jeg bryr meg om at hun ikke skal være ekstremt tynn eller veldig overvektig. Anonymkode: e0a21...df9
Severin Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 Det er ikke alle menn som foretrekker slanke/tyne kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 Jeg har en følelse av at damer ofte, ikke alltid, er mer krevende enn menn når det gjelder kropp. Anonymkode: f3bfa...c14
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel som normalvektig, og veltrent, og singel som 15 kg overvektig. Da jeg var slank, var det så mye enklere, var så mange menn som ville date meg, og ha flere dater. Jeg er veldig middels utseendemessig. Så er jeg heldig og har store pupper og sprettrumpe. Så da jeg er slank, så blir jeg pen nok, fordi jeg har fin kropp. Men når jeg er overvektig, så er jeg ikke pen nok. Som overvektig, var det veldig få som ville date meg. Nå er jeg singel igjen, veier 10 kg for mye, og skal ikke engang starte og date før jeg har gått ned minst 5 kg. Anonymkode: 6751e...b94 Jeg føler det litt som deg, men har faktisk fått tilbud om en del dater på nett. Jeg er bare for feig til å tørre å møte dem. Tror jeg ser ok ut men kunne nok sett en del bedre ut uten overvekten. Jeg bare lurer på hvor mye det faktisk betyr for menn i utgangspunktet. Selv kan jeg bli skremt av menn hvis dem er for kjekke men jeg tror ofte ikke menn tenker slik kanskje og prøver seg på de fineste selv om dem kanskje ikke holder samme standard selv utseendemessig. Vet ikke, hva tenker dere? Anonymkode: 593b7...871
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 Jeg fikk ikke noe oppnerksomhet som slank,eller da jeg gikk opp 12 kg. Nå har jeg gått ned 10 kg og fortsatt er det ingen mann som vil ha meg. En dame jeg jobber med er tjukk og gift. Så vet ikke om det kun er på kg at menn er så obsessed med vekt. Anonymkode: a6e15...e11
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #11 Skrevet 23. juni 2016 Først da jeg gikk ned 20 kilo skjønte jeg hvor mye vekt har å si! Før fikk jeg liten interesse fra menn, nå får heg masse, masse oppmerksomhet. Før prøvde jeg alltid å være snill, morsom, interessant for å tiltrekke meg menn. Nå gidder jeg ikke prøve en gang, men får masse menn. Før hadde jeg bedre personlighet og dårligere kropp, nå er det motsatt... Anonymkode: b74af...3ed 3
Okapi Skrevet 23. juni 2016 #12 Skrevet 23. juni 2016 Menn er ikke nødvendigvis så kravstore på dette. Det kjøres undersøkelser på det iblant, og nesten alltid er konklusjonen at kvinner vil være tynnere enn menn vil ha dem.
tom1986 Skrevet 23. juni 2016 #13 Skrevet 23. juni 2016 Ja, det betyr mye. Menn er programmert til å like sunne og friske kvinner, og en slank kropp er en indikator på at dama har gode gener og tar vare på seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #14 Skrevet 23. juni 2016 Begge eksene mine har funnet seg overvektige damer, men eksene mine er veltrente og veldig kjekke. Jeg er slank (er slank i de periodene hvor jeg ikke trener også). Så det må jo være noe med personligheten til disse overvektige kvinnene, da eksene mine ikke likte overvekt og er såpass kjekke. Men de er jo veldig opptatt av personlighet, så det må ha falt mye på det. Det bygger jo opp mye sjarme! Anonymkode: 4e99c...a7c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #15 Skrevet 23. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Først da jeg gikk ned 20 kilo skjønte jeg hvor mye vekt har å si! Før fikk jeg liten interesse fra menn, nå får heg masse, masse oppmerksomhet. Før prøvde jeg alltid å være snill, morsom, interessant for å tiltrekke meg menn. Nå gidder jeg ikke prøve en gang, men får masse menn. Før hadde jeg bedre personlighet og dårligere kropp, nå er det motsatt... Anonymkode: b74af...3ed Og fortsatt påstår menn at de ikke bare går etter utseendet. Merker det samme selv. Kan oppføre meg slik jeg vil så lenge jeg er slank og pen. Da finner de seg i det! Tragisk. Anonymkode: 44be5...c8f 1
Summers Skrevet 24. juni 2016 #16 Skrevet 24. juni 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Først da jeg gikk ned 20 kilo skjønte jeg hvor mye vekt har å si! Før fikk jeg liten interesse fra menn, nå får heg masse, masse oppmerksomhet. Før prøvde jeg alltid å være snill, morsom, interessant for å tiltrekke meg menn. Nå gidder jeg ikke prøve en gang, men får masse menn. Før hadde jeg bedre personlighet og dårligere kropp, nå er det motsatt... Anonymkode: b74af...3ed Da ender du jo også opp med en mann som kun bryr seg om utseende ditt så det at du ikke oppfører deg bra slår jo tilbake på deg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå