Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Aamu skrev:

Du har et godt poeng, en overvekt av damer MÅ gå galt.

Ja,men er vi det da?

:laugh:

Anonymkode: 6aa8b...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja,men er vi det da?

:laugh:

Tydeligvis ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Aamu skrev:

Tydeligvis ;)

Haha, Jeg synes jeg ser en hel drøss av mannebein er inne :P

Kanskje på tide å bytte navn til Manneguiden, MG :fnise:

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Psykopater er vel litt drøyt?

Nei, ser mye rart her. Hysteriske kjerringer som nesten drapstruer andre brukere hvis de vil omplassere hunder, sosialdarwinister osv. Ville ikke møtt noen av dem i en mørk bakgate.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Georg skrev:

Nei, ser mye rart her. Hysteriske kjerringer som nesten drapstruer andre brukere hvis de vil omplassere hunder, sosialdarwinister osv. Ville ikke møtt noen av dem i en mørk bakgate.

Jeg syn du drar det langt,jeg oppplever ikke KG på den måten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg tror er at hvis det er noen av de tidligste svarene som kommer med den typen svar som du skriver i HI, så henger andre seg på. En slags gruppedynamikk. Jeg tror også at noen rett og slett leser innlegg på jakt etter feil, på jakt etter å skrive noen morsomheter på andres bekostning. Gjerne selv om Ts gir uttrykk for å være lei seg eller opprørt. Det er ting jeg ikke forstår.

Angående kvinnekommentaren: I mitt tilfelle var det en mann som kom med drittkommentaren og ødela tråden min.

Anonymkode: e3012...614

• Liker 1
Skrevet
Den 23.6.2016 at 23.52, Georg skrev:

Kan være at mange av de som holder til på kvinneguiden er sånne som mobbet andre da de var barn/ungdommer. Sånne folk som henger seg opp i hver eneste lille ting de mener at andre gjør feil...psykopater.

Opplever jo stadig det selv. De blir helt hysteriske. Hyperskeptiske er de også. "Tviler på dette er sant. Bare vås!"

Nå er det jo du selv som oppfører deg som en mobber her, i og med at du forsøker å avfeie motdebattant ikke på grunn av det den skriver men det som den er...

AnonymBruker
Skrevet
Den 25.6.2016 at 11.17, AnonymBruker skrev:

Det jeg tror er at hvis det er noen av de tidligste svarene som kommer med den typen svar som du skriver i HI, så henger andre seg på. En slags gruppedynamikk. Jeg tror også at noen rett og slett leser innlegg på jakt etter feil, på jakt etter å skrive noen morsomheter på andres bekostning. Gjerne selv om Ts gir uttrykk for å være lei seg eller opprørt. Det er ting jeg ikke forstår.

Angående kvinnekommentaren: I mitt tilfelle var det en mann som kom med drittkommentaren og ødela tråden min.

Anonymkode: e3012...614

Ja, jeg tror det også,når jeg har tenker meg om så setter de første kommentarer til tone, og det blir stort sett tonen resten av tråden.

Jeg tror også det siste, og den forstår ikke jeg heller.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...