Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det slik at det blir alltid fokus på en setning eller ett ord som blir skrevet i en tråd/innlegg?

Hvorfor er det slik?

Jeg skrev om at jeg var inne på Narvesen, Kalbakken Tbane stasjon å spurte en ansatt (alså ikke daglig leder) om å låne lighter.

På vei ut døren ble jeg kjeftet huden full av daglig leder,

istendenfor å fokusere på det-ble det fokusert på at virkelig klager du på at du ikke fikk låne lighter. Det innlegget harg fått 15 likes værtfall til nå. Selv etter at jeg forklarte at det ikke var tilfellet.

Dette er noe jeg ser ofte her inne på kg, skriver du ett ord eller setning som folk ikke liker,blir hele tråden omhandlet det.

Hva er grunnen til det? Jeg skjønner det ikke.

Anonymkode: 6aa8b...4bd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

er det slik at det blir alltid fokus på en setning eller ett ord som blir skrevet i en tråd/innlegg?

Hvorfor er det slik?

Jeg skrev om at jeg var inne på Narvesen, Kalbakken Tbane stasjon å spurte en ansatt (alså ikke daglig leder) om å låne lighter.

istendenfor å fokusere på det-ble det fokusert på at virkelig klager du på at du ikke fikk låne lighter. Det innlegget harg fått 15 likes værtfall til nå. Selv etter at jeg forklarte at det ikke var tilfellet.

Dette er noe jeg ser ofte her inne på kg, skriver du ett ord eller setning som folk ikke liker,blir hele tråden omhandlet det.

Ikke? Vi er tross alt på et kvinneforum :fnise::lur:

• Liker 2
Gjest Emera
Skrevet

Noen ganger så misoppfattes meningen i innlegget. Sånt kan jo skje. Da burde det holde å presisere hva man egentlig mente, og så skulle alt være ok. Dessverre så er det ikke sånn. Det er mye mer morsomt å bli hengende ved den første oppfatningen, for da får man noe å angripe trådstarter for. Velkommen til nettdiskusjonens verden...

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Gorgonzola skrev:

Haha :P så du mener at det er kun kvinner som gjør det?

Er jo endel menn her...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Emera skrev:

Noen ganger så misoppfattes meningen i innlegget. Sånt kan jo skje. Da burde det holde å presisere hva man egentlig mente, og så skulle alt være ok. Dessverre så er det ikke sånn. Det er mye mer morsomt å bli hengende ved den første oppfatningen, for da får man noe å angripe trådstarter for. Velkommen til nettdiskusjonens verden...

Desverre.

Jeg kan se lange innlegg, som feks. denne og jeg velger denne da den er mindre  kontroversiell

Det var tråd hvor en mor hadde en bonus sønn som stjal og det var prat om endel store summer, og problemmet var at far la skyld på yngste sønn og kjeftet og beskyldte på han for stjele selvom tingene ble funnet i soverommet til elste sønnen.

Det ble 4 sider omhandlet om at hun hadde nevnt bl annet at potetgull ble stjålet..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Gorgonzola skrev:

Haha, litt mer seriøst svar,takk :)

• Liker 1
Skrevet

Kan være at mange av de som holder til på kvinneguiden er sånne som mobbet andre da de var barn/ungdommer. Sånne folk som henger seg opp i hver eneste lille ting de mener at andre gjør feil...psykopater.

Opplever jo stadig det selv. De blir helt hysteriske. Hyperskeptiske er de også. "Tviler på dette er sant. Bare vås!"

• Liker 1
Skrevet

Internett+kvinneforum=nit picking og annet gøy:p

Skrevet

I ditt tilfelle skjedde det fordi de fleste tolket inlegget ditt som at du ble sur fordi du ikke fikk låne lighter på Narvesen. Altså at du ville låne en vare uten å betale for den. Det kom ikke godt nok frem at du ble sur fordi ledelsen kjeftet på deg.

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg liker dameklær, dameting, girly stuff....

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, The Silence skrev:

I ditt tilfelle skjedde det fordi de fleste tolket inlegget ditt som at du ble sur fordi du ikke fikk låne lighter på Narvesen. Altså at du ville låne en vare uten å betale for den. Det kom ikke godt nok frem at du ble sur fordi ledelsen kjeftet på deg.

Ja,det skjønner jeg,og når jeg forklarte hvordan det lå ann (noe som allerede sto i første innlegg, hun var kranglete spydig,lo av meg osv) og at det hadde ingenting med lighteren å gjøre, men uansett det var fire likes,og likevel har det poppet det opp 13 til i etterkant. Alså fokus på den kommentaren. Men jeg er også intressert i få svar rent genrelt ikke bare i denne saken.

Jeg tenker også at man faktisk burde å skjønne at man sender ikke inn en klage til hovekontoret over en slik fillesak om at man ikke får låne en ligheter. En lighter finner man alltids noen andre å låne av, eller jeg kunne vente 15 min til jeg var hjemme.

Jeg var ikke engang klar over at daglig leder var der,da hun var på gulvet med ett par andre kunder i kiosken. Jeg hadde allerede snudd meg og gått ett par skritt mot døren.

Men utifra hva jeg har hørt,så ikke dette første gang hun har hatt slik oppførsel ovenfor folk som har vært innom kiosken. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, DizzyRonson skrev:

Internett+kvinneforum=nit picking og annet gøy:p

Er det noe du gjør?

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Hottrio skrev:

Fordi jeg liker dameklær, dameting, girly stuff....

:laugh:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Georg skrev:

Kan være at mange av de som holder til på kvinneguiden er sånne som mobbet andre da de var barn/ungdommer. Sånne folk som henger seg opp i hver eneste lille ting de mener at andre gjør feil...psykopater.

Opplever jo stadig det selv. De blir helt hysteriske. Hyperskeptiske er de også. "Tviler på dette er sant. Bare vås!"

Psykopater er vel litt drøyt?

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe du gjør?

Hvorfor?

Nei..

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, DizzyRonson skrev:

Nei..

Hvorfor er det ikke noe du gjør?

Hva er grunnen.

Gjest Bergtekjen
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik?

Ofte så kjem det an på korleis innlegget blir formulert. Innleggsformulerar meiner det er åpenbart kva h*n meiner, men det er det ikkje alltid. I ditt tilfelle (trur det er riktig innlegg i allefall) såg eg kvifor innlegget ditt blei mistolka. Og du gjorde det som var riktig, nemlig å presisere poenget ditt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Karou skrev:

Ofte så kjem det an på korleis innlegget blir formulert. Innleggsformulerar meiner det er åpenbart kva h*n meiner, men det er det ikkje alltid. I ditt tilfelle (trur det er riktig innlegg i allefall) såg eg kvifor innlegget ditt blei mistolka. Og du gjorde det som var riktig, nemlig å presisere poenget ditt.

Takk for tilbakemelding, da skal jeg formulere meg annerledes neste gang, og det var fint at å høre at jeg fikk forklart/presisere det påriktig måte :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, litt mer seriøst svar,takk :)

Hva mener du? Svaret var jo spot on?

Anonymkode: 4e5d7...2ec

Skrevet
23 timer siden, Gorgonzola skrev:

Du har et godt poeng, en overvekt av damer MÅ gå galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...