AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 er det slik at det blir alltid fokus på en setning eller ett ord som blir skrevet i en tråd/innlegg? Hvorfor er det slik? Jeg skrev om at jeg var inne på Narvesen, Kalbakken Tbane stasjon å spurte en ansatt (alså ikke daglig leder) om å låne lighter. På vei ut døren ble jeg kjeftet huden full av daglig leder, istendenfor å fokusere på det-ble det fokusert på at virkelig klager du på at du ikke fikk låne lighter. Det innlegget harg fått 15 likes værtfall til nå. Selv etter at jeg forklarte at det ikke var tilfellet. Dette er noe jeg ser ofte her inne på kg, skriver du ett ord eller setning som folk ikke liker,blir hele tråden omhandlet det. Hva er grunnen til det? Jeg skjønner det ikke. Anonymkode: 6aa8b...4bd 2
Gorgonzola Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: er det slik at det blir alltid fokus på en setning eller ett ord som blir skrevet i en tråd/innlegg? Hvorfor er det slik? Jeg skrev om at jeg var inne på Narvesen, Kalbakken Tbane stasjon å spurte en ansatt (alså ikke daglig leder) om å låne lighter. På vei ut døren ble jeg kjeftet huden full av daglig leder, istendenfor å fokusere på det-ble det fokusert på at virkelig klager du på at du ikke fikk låne lighter. Det innlegget harg fått 15 likes værtfall til nå. Selv etter at jeg forklarte at det ikke var tilfellet. Dette er noe jeg ser ofte her inne på kg, skriver du ett ord eller setning som folk ikke liker,blir hele tråden omhandlet det. Hva er grunnen til det? Jeg skjønner det ikke. Anonymkode: 6aa8b...4bd Ikke? Vi er tross alt på et kvinneforum 2
Gjest Emera Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Noen ganger så misoppfattes meningen i innlegget. Sånt kan jo skje. Da burde det holde å presisere hva man egentlig mente, og så skulle alt være ok. Dessverre så er det ikke sånn. Det er mye mer morsomt å bli hengende ved den første oppfatningen, for da får man noe å angripe trådstarter for. Velkommen til nettdiskusjonens verden...
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 2 timer siden, Gorgonzola skrev: Ikke? Vi er tross alt på et kvinneforum Haha så du mener at det er kun kvinner som gjør det? Er jo endel menn her... Anonymkode: 6aa8b...4bd 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 2 timer siden, Emera skrev: Noen ganger så misoppfattes meningen i innlegget. Sånt kan jo skje. Da burde det holde å presisere hva man egentlig mente, og så skulle alt være ok. Dessverre så er det ikke sånn. Det er mye mer morsomt å bli hengende ved den første oppfatningen, for da får man noe å angripe trådstarter for. Velkommen til nettdiskusjonens verden... Desverre. Jeg kan se lange innlegg, som feks. denne og jeg velger denne da den er mindre kontroversiell Det var tråd hvor en mor hadde en bonus sønn som stjal og det var prat om endel store summer, og problemmet var at far la skyld på yngste sønn og kjeftet og beskyldte på han for stjele selvom tingene ble funnet i soverommet til elste sønnen. Det ble 4 sider omhandlet om at hun hadde nevnt bl annet at potetgull ble stjålet.. Anonymkode: 6aa8b...4bd 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 2 timer siden, Gorgonzola skrev: Ikke? Vi er tross alt på et kvinneforum Haha, litt mer seriøst svar,takk Anonymkode: 6aa8b...4bd 1
Georg Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 Kan være at mange av de som holder til på kvinneguiden er sånne som mobbet andre da de var barn/ungdommer. Sånne folk som henger seg opp i hver eneste lille ting de mener at andre gjør feil...psykopater. Opplever jo stadig det selv. De blir helt hysteriske. Hyperskeptiske er de også. "Tviler på dette er sant. Bare vås!" 1
DizzyRonson Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 Internett+kvinneforum=nit picking og annet gøy:p
Hattivatti Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 I ditt tilfelle skjedde det fordi de fleste tolket inlegget ditt som at du ble sur fordi du ikke fikk låne lighter på Narvesen. Altså at du ville låne en vare uten å betale for den. Det kom ikke godt nok frem at du ble sur fordi ledelsen kjeftet på deg. 1
Hottrio Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 Fordi jeg liker dameklær, dameting, girly stuff....
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #11 Skrevet 23. juni 2016 2 minutter siden, The Silence skrev: I ditt tilfelle skjedde det fordi de fleste tolket inlegget ditt som at du ble sur fordi du ikke fikk låne lighter på Narvesen. Altså at du ville låne en vare uten å betale for den. Det kom ikke godt nok frem at du ble sur fordi ledelsen kjeftet på deg. Ja,det skjønner jeg,og når jeg forklarte hvordan det lå ann (noe som allerede sto i første innlegg, hun var kranglete spydig,lo av meg osv) og at det hadde ingenting med lighteren å gjøre, men uansett det var fire likes,og likevel har det poppet det opp 13 til i etterkant. Alså fokus på den kommentaren. Men jeg er også intressert i få svar rent genrelt ikke bare i denne saken. Jeg tenker også at man faktisk burde å skjønne at man sender ikke inn en klage til hovekontoret over en slik fillesak om at man ikke får låne en ligheter. En lighter finner man alltids noen andre å låne av, eller jeg kunne vente 15 min til jeg var hjemme. Jeg var ikke engang klar over at daglig leder var der,da hun var på gulvet med ett par andre kunder i kiosken. Jeg hadde allerede snudd meg og gått ett par skritt mot døren. Men utifra hva jeg har hørt,så ikke dette første gang hun har hatt slik oppførsel ovenfor folk som har vært innom kiosken. Anonymkode: 6aa8b...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #12 Skrevet 23. juni 2016 22 minutter siden, DizzyRonson skrev: Internett+kvinneforum=nit picking og annet gøy:p Er det noe du gjør? Hvorfor? Anonymkode: 6aa8b...4bd
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #13 Skrevet 23. juni 2016 22 minutter siden, Hottrio skrev: Fordi jeg liker dameklær, dameting, girly stuff.... Anonymkode: 6aa8b...4bd
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #14 Skrevet 23. juni 2016 1 time siden, Georg skrev: Kan være at mange av de som holder til på kvinneguiden er sånne som mobbet andre da de var barn/ungdommer. Sånne folk som henger seg opp i hver eneste lille ting de mener at andre gjør feil...psykopater. Opplever jo stadig det selv. De blir helt hysteriske. Hyperskeptiske er de også. "Tviler på dette er sant. Bare vås!" Psykopater er vel litt drøyt? Anonymkode: 6aa8b...4bd 1
DizzyRonson Skrevet 24. juni 2016 #15 Skrevet 24. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe du gjør? Hvorfor? Anonymkode: 6aa8b...4bd Nei..
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #16 Skrevet 24. juni 2016 10 timer siden, DizzyRonson skrev: Nei.. Hvorfor er det ikke noe du gjør? Hva er grunnen. Anonymkode: 6aa8b...4bd
Gjest Bergtekjen Skrevet 24. juni 2016 #17 Skrevet 24. juni 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: er det slik at det blir alltid fokus på en setning eller ett ord som blir skrevet i en tråd/innlegg? Hvorfor er det slik? Jeg skrev om at jeg var inne på Narvesen, Kalbakken Tbane stasjon å spurte en ansatt (alså ikke daglig leder) om å låne lighter. På vei ut døren ble jeg kjeftet huden full av daglig leder, istendenfor å fokusere på det-ble det fokusert på at virkelig klager du på at du ikke fikk låne lighter. Det innlegget harg fått 15 likes værtfall til nå. Selv etter at jeg forklarte at det ikke var tilfellet. Dette er noe jeg ser ofte her inne på kg, skriver du ett ord eller setning som folk ikke liker,blir hele tråden omhandlet det. Hva er grunnen til det? Jeg skjønner det ikke. Anonymkode: 6aa8b...4bd Ofte så kjem det an på korleis innlegget blir formulert. Innleggsformulerar meiner det er åpenbart kva h*n meiner, men det er det ikkje alltid. I ditt tilfelle (trur det er riktig innlegg i allefall) såg eg kvifor innlegget ditt blei mistolka. Og du gjorde det som var riktig, nemlig å presisere poenget ditt.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #18 Skrevet 24. juni 2016 1 time siden, Karou skrev: Ofte så kjem det an på korleis innlegget blir formulert. Innleggsformulerar meiner det er åpenbart kva h*n meiner, men det er det ikkje alltid. I ditt tilfelle (trur det er riktig innlegg i allefall) såg eg kvifor innlegget ditt blei mistolka. Og du gjorde det som var riktig, nemlig å presisere poenget ditt. Takk for tilbakemelding, da skal jeg formulere meg annerledes neste gang, og det var fint at å høre at jeg fikk forklart/presisere det påriktig måte Anonymkode: 6aa8b...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #19 Skrevet 24. juni 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, litt mer seriøst svar,takk Anonymkode: 6aa8b...4bd Hva mener du? Svaret var jo spot on? Anonymkode: 4e5d7...2ec
Aamu Skrevet 24. juni 2016 #20 Skrevet 24. juni 2016 23 timer siden, Gorgonzola skrev: Ikke? Vi er tross alt på et kvinneforum Du har et godt poeng, en overvekt av damer MÅ gå galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå