Gå til innhold

Om typen din fortalte deg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man må skille mellom fantasier som man ikke egentlig har noen plan om å gjøre til realitet (jeg fantaserer ofte om å bli pult av et helt fotballag, men det er jo ikke aktuelt å faktisk gjøre det!), og fantasier som man faktisk overveier å sette ut i livet. Hvordan jeg hadde tatt det, kommer an på hvilken av disse kategorien fantasien hans er.

Er det den første, kunne vi ha brukt idéen til inspirasjon i senga, litt dirty talk osv. Helt i orden, og et krydder i sexlivet vårt. Er det den andre kategorien, måtte vi jo ha diskutert det litt nærmere. Jeg ville tatt ham seriøst, og snakket om hva og hvorfor osv., og så ville jeg ha overveid om det var noe jeg evt kunne være med på.

Da jeg luftet en litt sær fantasi for min mann, som jeg ønsket å prøve, satte jeg veldig stor pris på å bli tatt alvorlig. Det satt jo langt inne for meg å røpe dette. Siden han seriøst veide for og imot og brukte tid på å tenke på det, var det helt uproblematisk for meg at han sa nei til slutt. Jeg har ingen vansker med å akseptere at han ikke ønsket dette. Så leker vi heller med tanken sammen istedet.  

Anonymkode: 74091...473

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
Den 26.6.2016 at 14.59, AnonymBruker skrev:

Det virker litt utopisk at man skal akseptere alt fordi det er en "tillitserklæring" å dele. Det du sier er at dette er en fantasi du synes er ok, men det betyr ikke at den er det for andre. Du har antakelig også dine grenser (vil jeg håpe). 

Anonymkode: cffb1...9b9

Det er nesten uviktig hva fantasien handler om. Og at jeg ser på det slik betyr ikke at jeg personlig er for noe sånt i virkeligheten.  Det er ikke noe gale med at en partner har en fantasi som den andre ikke tenner på? Det handler om å gi hverandre plass i et forhold.... også til fantasier som man gjerne ikke foretrekker selv. 

Dersom det hadde vært et krav om å sette fantasien ut i livet, så hadde gjerne diskusjonen blitt annerledes. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den ‎27‎.‎06‎.‎2016 at 14.47, EEØm skrev:

Laget en historie til han, om oss, og en svart mann, mens vi har sex. Regner med det hadde gjort ham rimelig tent, og det slår positivt ut på meg

ai ai ikke verst :) det gjorde hu ene dama mi fra tid til annen når hu ville ha meg supert opphisset :fnise: hun sa som så at det er helt lov å ha fantasier men hu kom aldri til å være med og leve den ut i virkeligheten. og det respekterer jeg, man skal aldri være med på noe man ikke har lyst til selv :)

Anonymkode: c5fe3...b93

Gjest Jenny001
Skrevet (endret)

.

Endret av Jenny001
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Jenny001 skrev:

Det hadde vært tennende! Fantaserer selv om å ha sex med en annen foran kjæresten min, og omvendt. 

Nice! Det kunne blitt et veldig spennende forhold ja :)

Anonymkode: c5fe3...b93

AnonymBruker
Skrevet

Å slippe inn i et annet menneske sin åndelige verden, personens seksuelle fantasier, er en tillit erklæring som må forvaltes som noe dere deler. Når min samboer åpner opp og forteller meg sine fantasier gir det meg rom for å bruke det på en måte som er adekvat for henne. Når hun er i platåfasen under sex hender det at jeg gir henne et lite dytt med å snakke om hennes fantasier. Hun tenner på det og effekten kommer umiddelbart. Utenom snakker vi ikke om dette, man krydrer maten, ikke kjøkkenet. Så, hvis noen forteller det om sine fantasier så vis deg tilliten verdig. Det vil du få igjen som kjærlighet.

Anonymkode: 97e36...0d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...