Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Jobber som grafisk designer i et stort firma og har seks måneders prøvetid. Etter prøvetiden skal jeg opp i lønn. Har nå 22.000,- i mnd. Hvor mye er det vanlig å gå opp etter prøvetid?
Arwen Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 Trodde ikke det var vanlig å gå opp i lønn etter prøvetid jeg - har aldri hørt om det.
Dina Skrevet 4. november 2004 #3 Skrevet 4. november 2004 Trodde ikke det var vanlig å gå opp i lønn etter prøvetid jeg - har aldri hørt om det. Det har ikke jeg hørt om heller, og jeg har personalansvar for 40 personer i en bedrift i privat nærlingsliv!
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #4 Skrevet 4. november 2004 Kan jo hende jeg misforsto men det virket sånn da jeg fikk jobben. Jaja, er det samme egentlig, var bare nysgjerrig.
Dina Skrevet 4. november 2004 #5 Skrevet 4. november 2004 Kan jo hende jeg misforsto men det virket sånn da jeg fikk jobben. Jaja' date=' er det samme egentlig, var bare nysgjerrig.[/quote'] Du kan jo spørre sjefen litt forsiktig da... Det kan jo være at bedriften du jobber i har en egen policy på dette, og at man faktisk går opp i lønn etter prøvetiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå