AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Hei! Jeg er i syden nå, og måtte bruke tampong de første dagene pga mensen. Dag tre begynte underlivet mitt å bli skikkelig ømt, og jeg gikk bare utifra at det var en dårlig kombinasjon av ofte bytting av tampong, og bading. Men nå på dag seks, så er jeg fortsatt øm. Jeg begynte igjen på p-pillen dag fire, så har ikke brukt tampong siden det. Nå svir det også når jeg tisser, og utfloden min lukter og har en rar gul farge. I tillegg til at det klør. Jeg tenkte med en gang at dette var sopp, men vet ikke. Venninnen min sa jeg kan ha fått det da jeg hadde sex forrige gang, men i såfall har jeg reagert en og en halv uke etter (noen som jeg tenker gjør det lite sannsynlig). Hva er dette? Hva har jeg fått det av? Hvordan fikser jeg det? Er som sagt på ferie i syden, så midlene her er ikke like bra eller de samme som i Norge. Plis hjelp! Anonymkode: f1f6a...fa8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Om dette er sopp eller ikke, kan jeg ikke si noen ting om, men det er ikke umulig. Selv hadde jeg sopp i underlivet en gang tidligere, og det kan ta litt tid fra du får det til du merker symptomene. Jeg heller var ikke sikker på hva årsaken til kløen og svien var, men jeg mistenkte sopp. Derfor kjøpte jeg noe på apoteket som het Canesten (eller lignende), som er reseptfritt. Det var en pille jeg skulle føre inn i skjeden, samt en krem jeg skulle smøre på med jevne mellomrom. Kløen og svien forsvant, så det var nok sopp. Kanskje det finnes noe lignende som Canesten på et apotek i syden? Prøv å søk litt rundt på nett, eventuelt gå innom et apotek eller legestasjon som ser rimelig ordentlig ut og se/spør Håper det order seg, finnes ikke noe mer irriterende enn sånne symptomer! Anonymkode: 912dd...afb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå