Gå til innhold

Hvilke planer har du som singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, Evilposelos skrev:

Akkurat det samme som TS, men du får lov å kalle det noe annet. 

At jeg går ut fra å være selvstendig gjennom livet er ikke nødvendigvis det samme som å gå ut fra at en er singel og ensom når en er eldre, slik som ts har lagt opp til.

Endret av Moonwalker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Moonwalker skrev:

At jeg går ut fra å være selvstendig gjennom livet er ikke nødvendigvis det samme som å gå ut fra at en er singel og ensom når en er eldre, slik som ts har lagt opp til.

Hva mener du med lagt opp til? Jeg planlegger bare fremtiden. Venner har jeg jo men bekymrer meg kraftig for det praktiske når jeg blir eldre. 

Anonymkode: 807ba...83a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med lagt opp til? Jeg planlegger bare fremtiden. Venner har jeg jo men bekymrer meg kraftig for det praktiske når jeg blir eldre. 

Anonymkode: 807ba...83a

Slik jeg tolker det du skriver virker det som om du er redd for å være ensom og ikke ha noe folk og hjelp rundt når du er eldre. Derfor sier jeg det. Du trenger virkelig ikke bekymre deg så mye for det praktiske - spesielt ikke når det er så lenge til. Selv om det er mer en kanskje på fikse selv, så er både statlige og andre med på å hjelpe en :) lurt å spare ekstra da når en har muligheten da.

Skrevet (endret)

Greit å planlegge til blir eldre, men du er 35 år. Om du har kjæreste eller ikke har nok lite å si for om du kommer til å ha kjæreste om 35+ år. Alt kan skje i løpet av 35 år. Så å planlegge singeltilværelsen som pensjonist blir litt spesielt.  

Endret av Summers
  • Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Sitronvann skrev:

Jeg ønsker meg et lengre opphold i en jungel. Helst 3 mnd og om mulig, opp til ett år. Når jeg allikevel er singel er det greit å legge planer som kanskje kan gjennomføres. Uansett vil jeg ut og reise og har prosjekt klart. Må bare fikse noe først.

Serr? 

Gjest Sitronvann
Skrevet
9 minutter siden, Summers skrev:

Serr? 

Ja :) Har tenkt på det i noen år nå, og nkommet frem til at jeg må forsøke hvertfall.

Skrevet
1 minutt siden, Sitronvann skrev:

Ja :) Har tenkt på det i noen år nå, og nkommet frem til at jeg må forsøke hvertfall.

Vanvittig tøft. Hvor har du fått inspirasjonen til det?

Gjest Sitronvann
Skrevet
3 minutter siden, Summers skrev:

Vanvittig tøft. Hvor har du fått inspirasjonen til det?

Egentlig fra flere dokumentarer og slikt. Jungelen har alltid vært fasinerende. Det blir sikkert ikke enkelt om jeg får det til, men jeg har virkelig lyst til å oppleve det.

Skrevet
1 minutt siden, Sitronvann skrev:

Egentlig fra flere dokumentarer og slikt. Jungelen har alltid vært fasinerende. Det blir sikkert ikke enkelt om jeg får det til, men jeg har virkelig lyst til å oppleve det.

Tusen takk for svar. Forstår godt at du har lyst til å oppleve å ha levd i en jungel.

Gjest Sitronvann
Skrevet
8 minutter siden, Summers skrev:

Tusen takk for svar. Forstår godt at du har lyst til å oppleve å ha levd i en jungel.

Takk :) Hvorfor ble du overrasket? 

Skrevet (endret)
28 minutter siden, Sitronvann skrev:

Takk :) Hvorfor ble du overrasket? 

Jeg vet ikke om noen som har prøvd å leve i jungelen så trodde først du spøkte.

Endret av Summers
Gjest Juami
Skrevet

Den foreløpige planen er å fortsette å være singel en stund til, ut over det ser jeg ikke helt at mine fremtidsplaner er noe annerledes enn folk som er i forhold.

Skrevet

Lurer litt på å kanskje skaffe en katt etterhvert, spesielt nå som vi ser slike innovasjoner.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Bærtur skrev:

Har ikke lagt inn årene ennå, men jeg har innsett at jeg bare må leve livet :) man kan ikke bare sitte og vente på at livet skal begynne når Mannen kommer strenende inn!

Nei det er bare dumt. Livet er nå og om du har partner eller ei, så må man jo uansett jobbe for egen lykke. 

Jeg synes det rett og slett er en snodig tanke det der med at man må ha en partner for å leve skikkelig. 

Anonymkode: 48e27...dee

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha levd i 19 år i et forhold der jeg hele tiden har visst at han ikke er Den Rette, så ser jeg frem til singellivet fra neste måned av. Jeg er 49. Det er tvilsomt om jeg kommer til å finne meg en ny mann, egentlig. Jeg føler ikke for å "gå på leiting" etter en ny mann, for jeg tror egentlig ikke at man finner Mannen i sitt liv i en alder som min. Det toget er nok gått. Og jeg vil liksom ikke "ta til takke med" en eller annen halvgod løsning, en mann som er "snill og ok" men det er alt, liksom.

Så jeg tror egentlig at jeg kommer til å bli pensjonist som singel. Lite sannsynlig at jeg finner noen ny mann jeg vil f.eks. gifte meg med eller bli samboer med. Hvordan det vil bli å være singel som gammel, det vet jeg ikke. Det høres litt ensomt ut, egentlig. Men sånn må det bli. Jeg finner meg ikke i å bli i et halvbra forhold en gang til, bare for å ha noen. Jeg har blitt værende i forholdet i 19 år pga barn. Nå er barnet stort nok, så da var det endelig tid for meg å gå min vei fra forholdet.

Jeg ser frem til singellivet og slippe å krangle med en tulling til stadighet.

Anonymkode: 4ccfe...dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...