Gå til innhold

Stygt med liten rumpe?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Om du hadde møtt en kvinne du med alt du ønsker deg, og så finner du at hun har helt flat rumpe? Hadde du dumpet henne eller oppfordet henne til å trene rumpa?

Anonymkode: 34b0c...ba9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom rumpa er så viktig at det kun står mellom de to alternativene så har hun vel teknisk sett ikke "alt du ønsker deg".

Men over til spørsmålet: ingen av delene. Hadde hun konstant drevet å klagd over den flate rumpa hennes så hadde jeg vel oppfordret henne til å trene rumpa for å bli mer komfortabel med seg selv. Men for min egen "fornøyelse"? aldri.

Anonymkode: bb7eb...f84

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok, det er jo blitt populært med store rumper nå, og jeg har ikke særlig lyst til å trene fordi en trend sier det.

Anonymkode: 34b0c...ba9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begriper ikke trenden med store rumper! Synes det er kjempestygt både på menn og kvinner. Og at folk faktisk betaler for å stappe rævva full av silikon, for så å se ut som noen freaks som er spotfeite ett sted på kroppen, helt udimensjonert for kroppen for øvrig, ligger langt over min forstand. Ja, til små, stramme, lekre rumpestomper - for denne "moten" er virkelig bare ekkel.

Anonymkode: 8d78a...b69

• Liker 4
Gjest *Micki*
Skrevet

Kan du ikke bare være fornøyd med den rumpa du har da? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begriper ikke trenden med store rumper! Synes det er kjempestygt både på menn og kvinner. Og at folk faktisk betaler for å stappe rævva full av silikon, for så å se ut som noen freaks som er spotfeite ett sted på kroppen, helt udimensjonert for kroppen for øvrig, ligger langt over min forstand. Ja, til små, stramme, lekre rumpestomper - for denne "moten" er virkelig bare ekkel.

Word.

Skrevet

Hvordan kan jeg plutselig oppdage at hun har flat rumpe etter å blitt såpass godt kjent med henne at jeg vet at hun har alt jeg ønsker meg? Det legger man vel relativt fort merke til. :vetikke: 

Diger rumpe er ikke noe krav, men en eller annen form for trening er absolutt et pluss.

• Liker 2
Gjest Tom/Loki
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette.

Gjest Tom/Loki
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette.

Skrevet

Om jeg traff en mann som syntes at rompa mi var dumpegrunn, så hadde jeg jublet over å bli kvitt ham!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er ass-man kan det hende det ikke fungerer for han. Hvis dama må ha litt størrelse på rumpa for at han skal få tenning, så er jo ikke det at hun har flat rumpe noe han finner ut, han har nok sjekket ut rumpa di første gang han treffer deg.

Anonymkode: abcbe...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...