AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Jeg har veldig dårlig selvtillit om dagen da det nærmer seg sommerferie og bikinisesong!! Jeg har nemlig et puppeproblem! Puppene mine har grei fasong osv, men de er plassert så langt ned på brystet mitt!! Når jeg holder armene ned og bøyer dem 90grader treffer jeg nederste kanten av puppene! Jeg synes det er så utrolig stygt og det ser så unormalt ut!! Jeg vergrer meg derfor til å gå i sommerklær og i bikini.. Noen andre som har det slik? Eller om noen vet om en operasjon som kan hjelpe meg? Anonymkode: 26e20...ff7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Noe ala dette!! (det øverste til venstre) Anonymkode: 26e20...ff7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Gjør jeg samme armøvelse så er puppene mine lengre nede. Vær stolt av kroppen din du er ganske sikkert helt normal. Har du snakket med lege eller helsesøster om problemet? De som ser deg kan ganske aikkert bekrefte at du er helt normal og godt innenfor brystenes mange variasjoner. Anonymkode: e616a...78d 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Du er akkurat som du skal være ts. Du har en normal kvinnekropp. Vær stolt av deg selv og slå fra deg tanker om operasjon. Anbefaler heller noen timer hos en psykolog for å reparere tankene og følelsene dine. Anonymkode: 7f0ee...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig dårlig selvtillit om dagen da det nærmer seg sommerferie og bikinisesong!! Jeg har nemlig et puppeproblem! Puppene mine har grei fasong osv, men de er plassert så langt ned på brystet mitt!! Når jeg holder armene ned og bøyer dem 90grader treffer jeg nederste kanten av puppene! Jeg synes det er så utrolig stygt og det ser så unormalt ut!! Jeg vergrer meg derfor til å gå i sommerklær og i bikini.. Noen andre som har det slik? Eller om noen vet om en operasjon som kan hjelpe meg? Anonymkode: 26e20...ff7 Hvor skulle de ellers truffet? Pupper er ikke høyt opp selv om man tror det Anonymkode: ba785...42c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Kanskje du har korte armer? Anonymkode: 9a451...b75 3
Antlers Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Det høres og ser helt normalt ut, kjære deg. Ingenting å operere for. En god bikinioverdel vil gi deg et lite løft og forhåpentligvis mer selvtillit- velg en modell som passer til den type bryst du har. Pass på at båndet sitter godt etter, for støtten skal hovedsaklig komme derfra, ikke fra skulderstroppene. Pupper kommer i alle slags fasonger og størrelser, med og uten heng eller strekkmerker, lange bryster, korte bryster, smale, brede, med brystvortene midt på, eller brystvorter som peker nedover - ofte er det ene brystet større enn det andre. Ballonger oppunder haka er ikke normalen og heller ikke noe mål å strekke seg etter. Gjør det beste ut av det du har. Selv om det oppleves som en skavank og et stort hinder for deg, vedder jeg på at ingen andre tenker over det engang. Om de først tenker noe så er det vel "mmmmm, pupper" 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe ala dette!! (det øverste til venstre) Anonymkode: 26e20...ff7 Dette ser jo helt normalt ut. Har du tenkt tanken om at dette kun er noe som sitter i ditt eget hode? Anonymkode: 40a63...bae 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #9 Skrevet 22. juni 2016 Er jo normale pupper det da. Alle mer eller mindre siger ned med årene. Mine er likedann, ser ingen problem med det. De aller fleste har sånne pupper. Anonymkode: 9cfe3...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #10 Skrevet 22. juni 2016 Er jo helt normalt det! Anonymkode: 045f2...a06 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå