Gå til innhold

Stor dame, trenger bikini

Fremhevede innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet

De har litt på Kappahl, i XLNT-avdelingen! Har funnet mine der, og er fornøyd! :) 

Bikini er for alle! Ellers så kan jo badedrakter også være fint. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Rainstorm skrev:

De har litt på Kappahl, i XLNT-avdelingen! Har funnet mine der, og er fornøyd! :) 

Bikini er for alle! Ellers så kan jo badedrakter også være fint. 

KappAhl hadde svært lite utvalg her i byen. Den eneste overdelen som passet var en trekantbikini, men det ser svært lite bra ut på meg :ler: 

Ser noen over her mener at jeg ikke kan ha leita godt nok, men det har jeg. Når det er sagt så kan jeg legge til at denne byen har fått kritikk for slikt tidligere, at butikkene ikke tar inn store nok størrelser osv, mens om man reiser til nabobyene så har plutselig samme butikkjeder mye bredere utvalg. Denne byen er for fisefin virker det som. Det finnes en xlnt-avdeling på KappAhl her også altså, men det er typ to stativer med gedigne skjorter/bluser i strl 50 og opp

Har aldri hatt helt sansen for badedrakt siden jeg har mye fett rundt magen, men samboeren min fortalte meg at han hadde bestilt en badedrakt til meg også, en slik som har et lite skjørt på en måte

Gleder meg til i morgen ettermiddag for da skal pakken ha kommet så får jeg krysse fingrene for at det passer, evt om det er lov å bytte det til andre størrelser (er de ikke litt strenge på undertøy og badetøy?)

Anonymkode: bca3b...510

Gjest supernova_87
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KappAhl hadde svært lite utvalg her i byen. Den eneste overdelen som passet var en trekantbikini, men det ser svært lite bra ut på meg :ler: 

Ser noen over her mener at jeg ikke kan ha leita godt nok, men det har jeg. Når det er sagt så kan jeg legge til at denne byen har fått kritikk for slikt tidligere, at butikkene ikke tar inn store nok størrelser osv, mens om man reiser til nabobyene så har plutselig samme butikkjeder mye bredere utvalg. Denne byen er for fisefin virker det som. Det finnes en xlnt-avdeling på KappAhl her også altså, men det er typ to stativer med gedigne skjorter/bluser i strl 50 og opp

Har aldri hatt helt sansen for badedrakt siden jeg har mye fett rundt magen, men samboeren min fortalte meg at han hadde bestilt en badedrakt til meg også, en slik som har et lite skjørt på en måte

Gleder meg til i morgen ettermiddag for da skal pakken ha kommet så får jeg krysse fingrene for at det passer, evt om det er lov å bytte det til andre størrelser (er de ikke litt strenge på undertøy og badetøy?)

Så kjedelig! 

Man må liksom finne seg noe man ser fin ut i! Slik at man kjenner seg vel, jeg tror det har mye å si, påvirker utstråling det å vite at man har på seg noe man kan se litt bra ut i! Hvis det ikke er for langt til nabostedene der de har litt mer butikker og kanskje større XL-utvalg, ville jeg unnet meg det. For det er litt digg å ha bikini og badedrakt man ser fin ut når man skal på stranda og bade, og bare sole seg i sin egen hage. 

:blomst: 

AnonymBruker
Skrevet

Ha, og man ser gjerne mye bedre ut når man føler seg vel også. Hadde ikke muligheten til å reise til nabobyene i går, men skal se om ikke jeg heller tar turen innom Oslo neste gang jeg trenger badetøy etter tips lengre bak i tråden

AnonymBruker
Skrevet

Skal aldri, aldri gå fra mannen min iallefall :fnise: 

Alt satt som et skudd, overdelen, underdelen, badedrakten OG 1 bh og tre singleter han også kjøpte med

Han er nå min personlige shopper :hjerte: 

• Liker 1
Skrevet
Den 24.6.2016 at 17.22, AnonymBruker skrev:

Skal aldri, aldri gå fra mannen min iallefall :fnise: 

Alt satt som et skudd, overdelen, underdelen, badedrakten OG 1 bh og tre singleter han også kjøpte med

Han er nå min personlige shopper :hjerte: 

Så bra :)

Hvis du skulle trenge ny bikini en annen gang, finnes det større størrelser på Cubus også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...