AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Jeg er overvektig. Mest rundt magen. I tillegg har jeg relativt små pupper men stor rundt brystkassa. Evigheter siden jeg kjøpte bh, men den jeg bruker mest og som sitter godt er 90B Så var jeg i byen i dag for å se etter en bikini, men INGEN passet. Så vidt jeg fikk på meg underdeler i strl 44 (40-42 pleier å passe). Overdeler kunne jeg bare glemme, det største jeg fant var 80C som ble for stor cup og for trang rundt brystet. Var innom alle klesbutikker i byen for å sjekke Så hvor kan sånne som meg finne seg en bikini? Tør jo ikke bestille fra nettet når strl er så grådig forskjellig fra sted til sted som jeg også erfarer. Eller må jeg bare innfinne meg i at bading ikke er for store damer? Anonymkode: bca3b...510
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Jeg anbefaler sportsbutikk, eller undertøysbutikk (som netty). Jeg har stor rumpe og små pupper, og sliter med det samme. Ingen bikinitruser på type h&m, cubus, etc passer, de er alt for små, selv om jeg går langt opp i størrelse, mye større enn vanlig truse. Jeg fant min på Mx-sport. De er laget for å svømme i mer enn å bare ligge og sole seg og se sexy ut i så minimale plagg som mulig. Anonymkode: cf58b...5c4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overvektig. Mest rundt magen. I tillegg har jeg relativt små pupper men stor rundt brystkassa. Evigheter siden jeg kjøpte bh, men den jeg bruker mest og som sitter godt er 90B Så var jeg i byen i dag for å se etter en bikini, men INGEN passet. Så vidt jeg fikk på meg underdeler i strl 44 (40-42 pleier å passe). Overdeler kunne jeg bare glemme, det største jeg fant var 80C som ble for stor cup og for trang rundt brystet. Var innom alle klesbutikker i byen for å sjekke Så hvor kan sånne som meg finne seg en bikini? Tør jo ikke bestille fra nettet når strl er så grådig forskjellig fra sted til sted som jeg også erfarer. Eller må jeg bare innfinne meg i at bading ikke er for store damer? Anonymkode: bca3b...510 Jeg fant en kjempefin bikini, str 95 E og 44 i truse på Lindex, den hadde et fint snitt og jeg syns faktisk jeg så slank ut med den... Ser jo seff at jeg har litt mage, men den så faktisk veldig fin ut på meg - må jeg innrømme! Skal se på jeg finner link til den, den var litt sånn svart/hvit småmøstrete. De hadde også shorts i samme stil, f.eks. om du vil på stranda, så kan du ha shorts og t-skjorte over, og bikini under, klar til å bade :D Jeg vil anbefale å gå til Lindex, de har en del fint badetøy i alle str! Anonymkode: f21c5...9f2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overvektig. Mest rundt magen. I tillegg har jeg relativt små pupper men stor rundt brystkassa. Evigheter siden jeg kjøpte bh, men den jeg bruker mest og som sitter godt er 90B Så var jeg i byen i dag for å se etter en bikini, men INGEN passet. Så vidt jeg fikk på meg underdeler i strl 44 (40-42 pleier å passe). Overdeler kunne jeg bare glemme, det største jeg fant var 80C som ble for stor cup og for trang rundt brystet. Var innom alle klesbutikker i byen for å sjekke Så hvor kan sånne som meg finne seg en bikini? Tør jo ikke bestille fra nettet når strl er så grådig forskjellig fra sted til sted som jeg også erfarer. Eller må jeg bare innfinne meg i at bading ikke er for store damer? Anonymkode: bca3b...510 Her fant jeg den http://www.lindex.com/no/undertoey/swim-shop/7409626/Bikini-BH-uvattert/?styleId=82391264 Der ser du link til bh og på samme side ser du link til trusen og De har BH opptil 95 E. Trusene vet jeg ikke hvor langt går opp, men de hadde i alle fall 44, og tipper de har litt større og`? Anonymkode: f21c5...9f2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Helt opp til 52 hadde de Anonymkode: f21c5...9f2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 I Lindexbutikken her så hadde de dårligst utvalg av alle butikkene. 95E blir en helt annen problemstilling også, for jeg er stor rundt, men små pupper. Ser mange fler alternativer dersom man er stor rundt og store pupper. De hadde kun et stativ med badetøy til halv pris...og der var det bare XS/s igjen Skal sjekke ut sportsbutikkene. Tenkte på det når jeg hadde vært gjennom alle klesbutikkene, men så gikk parkeringen snart ut og jeg var helt utmattet så jeg droppet det Anonymkode: bca3b...510
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overvektig. Mest rundt magen. I tillegg har jeg relativt små pupper men stor rundt brystkassa. Evigheter siden jeg kjøpte bh, men den jeg bruker mest og som sitter godt er 90B Så var jeg i byen i dag for å se etter en bikini, men INGEN passet. Så vidt jeg fikk på meg underdeler i strl 44 (40-42 pleier å passe). Overdeler kunne jeg bare glemme, det største jeg fant var 80C som ble for stor cup og for trang rundt brystet. Var innom alle klesbutikker i byen for å sjekke Så hvor kan sånne som meg finne seg en bikini? Tør jo ikke bestille fra nettet når strl er så grådig forskjellig fra sted til sted som jeg også erfarer. Eller må jeg bare innfinne meg i at bading ikke er for store damer? Anonymkode: bca3b...510 De har fra str 90 C og oppover. Anbefaler at du prøver bhn. Jeg bruker egentlig 90 D, men fant at 95 E passet superfint. Anonymkode: f21c5...9f2
Tibbie Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Change har BHer opp til 100, men tror det bare går til 90 eller 95 i omkrets på bikinioverdeler. Og husk at Change har annerledes cupstrørrelswr. Er du en B på Lindex og co, så er du en D på Change. Hår du opp til 95, blir du trolig en C. Stikk innom en butikk. Finnes ikke Change der du bor, kan du få størrelsen din i BH-kalkulatoren på nett for så å bestille der. Er du 90 rundt, høres det ikke ut som om 40 er din trusestørrelse. Tror Change har truser til str. 52, så du må da finne noe som passer Skulle du av en eller annen grunn ikke få dette til, så kan du gå for en svart BH 😊
stjernefrukt Skrevet 22. juni 2016 #9 Skrevet 22. juni 2016 Jeg fant en god en på change, har du kikket der? Greit å få målt størrelsen sin skikkelig og, hvis det er en stund siden sist. :-)
annebanane Skrevet 22. juni 2016 #10 Skrevet 22. juni 2016 (endret) . Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #11 Skrevet 22. juni 2016 5 minutter siden, Tibbie skrev: Change har BHer opp til 100, men tror det bare går til 90 eller 95 i omkrets på bikinioverdeler. Og husk at Change har annerledes cupstrørrelswr. Er du en B på Lindex og co, så er du en D på Change. Hår du opp til 95, blir du trolig en C. Stikk innom en butikk. Finnes ikke Change der du bor, kan du få størrelsen din i BH-kalkulatoren på nett for så å bestille der. Er du 90 rundt, høres det ikke ut som om 40 er din trusestørrelse. Tror Change har truser til str. 52, så du må da finne noe som passer Skulle du av en eller annen grunn ikke få dette til, så kan du gå for en svart BH 😊 Før jeg la på meg, hadde jeg alltid små truser i forhold til bh. Jeg har alltid brukt 90 D, men kun 38 i truser... nå har jeg lagt på meg og gått opp en cup-str, og bør ha 44 i truser. Hadde litt problemer før om de solgte bikini i sett, for det var liksom automatisk, stor bh - stor truse, heldigvis selges bh og truser separat nå, men jeg kunne ikke kjøpe bikini i "stor jente" avdeling, og det måtte jeg ofte pga bh'ene i vanlig avdeling ikke gikk opp til 90 D! Men trusene på storjente begynte fra 42 og oppover.... NÅ er jeg heldigvis så "stor" at jeg kan kjøpe begge på samme avd. Anonymkode: f21c5...9f2
LiKa1986 Skrevet 22. juni 2016 #12 Skrevet 22. juni 2016 Vet du ikke ønsket å handle på nett, men jeg har gode erfaringer med Ellos iallefall Enkelt og greit å bytte også hvis det ikke passer Har selv kjøpt badetøy der, men er noen år siden nå. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #13 Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, LiKa1986 skrev: Vet du ikke ønsket å handle på nett, men jeg har gode erfaringer med Ellos iallefall Enkelt og greit å bytte også hvis det ikke passer Har selv kjøpt badetøy der, men er noen år siden nå. jeg kjøpte en badedrakt der nylig Str 44, den passet sånn akkurat. Badedrakt med skjørt, den ser slankende ut både pga mønster, snitt og skjørtet som skjuler magen Anonymkode: f21c5...9f2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #14 Skrevet 22. juni 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: I Lindexbutikken her så hadde de dårligst utvalg av alle butikkene. 95E blir en helt annen problemstilling også, for jeg er stor rundt, men små pupper. Ser mange fler alternativer dersom man er stor rundt og store pupper. De hadde kun et stativ med badetøy til halv pris...og der var det bare XS/s igjen Skal sjekke ut sportsbutikkene. Tenkte på det når jeg hadde vært gjennom alle klesbutikkene, men så gikk parkeringen snart ut og jeg var helt utmattet så jeg droppet det Anonymkode: bca3b...510 Et alternativ er å kjøpe en svart bikinitruse i din str, da kan du bruke hva som helst som bikinioverdel og kjøpe i et annet merke i rett str. Om det er vanskelig å få til et matchende sett med din str i truse og bh. Anonymkode: f21c5...9f2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #15 Skrevet 22. juni 2016 Tusen hjertelig takk for alle tips og råd Min samboer kom hjemom for å spise lunch, hørte på surmuling i 2 minutter, dro tak i målebåndet og målte meg her og der, fant masse på nettbutikker og bestilte (fra ellos.no tror jeg det ble) Så til helgen får jeg visst en pakke i posten Krysser fingrene for at det passer det han har bestilt, men tidligere har han vært overraskende flink til å finne perfekte størrelser -TS Anonymkode: bca3b...510 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #17 Skrevet 22. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlig! Anonymkode: f1546...357 Ja han er helt fantastisk noen ganger 😄 (og til noen negative som kanskje leser dette så kan jeg opplyse at han betalte med mitt visakort ) Anonymkode: bca3b...510
Gjest HappyWaffle Skrevet 22. juni 2016 #18 Skrevet 22. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen hjertelig takk for alle tips og råd Min samboer kom hjemom for å spise lunch, hørte på surmuling i 2 minutter, dro tak i målebåndet og målte meg her og der, fant masse på nettbutikker og bestilte (fra ellos.no tror jeg det ble) Så til helgen får jeg visst en pakke i posten Krysser fingrene for at det passer det han har bestilt, men tidligere har han vært overraskende flink til å finne perfekte størrelser -TS Anonymkode: bca3b...510 Alle skulle hatt en sånn mann i livet 😂
Bex Skrevet 22. juni 2016 #19 Skrevet 22. juni 2016 Om du er i nærheten av Oslo noen gang, har Ebbesen & Jensen masse bra badetøy. De har dessverre ikke så mye for de med liten omkrets og stor cup, men de med motsatt "problem" vil finne mye fint der. Sikkert best utvalg i april-mai, men da vet du hvertfall om butikken!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #20 Skrevet 23. juni 2016 6 timer siden, Bex skrev: Om du er i nærheten av Oslo noen gang, har Ebbesen & Jensen masse bra badetøy. De har dessverre ikke så mye for de med liten omkrets og stor cup, men de med motsatt "problem" vil finne mye fint der. Sikkert best utvalg i april-mai, men da vet du hvertfall om butikken! Takk den skal jeg huske på Anonymkode: bca3b...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå