AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Jeg sliter med at jeg i enkelte situasjoner blir så utrolig sliten i hodet, og får en slags følelse av at noen presser hodet mitt sammen ved tinningen og pannen. Det skjer typisk når jeg er ute blant folk, som i butikker, går i bygater, etc. Jeg blir helt ferdig. Det er skikkelig plagsomt når jeg må gjøre ærender, og blir helt utkjørt og dårlig etterpå og bare må legge meg nedpå. Også når vi er på ferie er det plagsomt, for da liker vi begge å gå på museer og å gå rundt i bygatene og glo. Men etter et par timer er jeg helt gåen, og må tilbake på hotellet og legge meg nedpå. Jeg kan gå i fjellet i timesvis uten å bli sliten. Fellesnevneren for når det skjer er at det er på steder hvor det gjerne er mye folk. Selv om det ikke er mye støy, og selv om jeg ikke trenger ha noe med dem å gjøre. Noen som opplever det samme/har noen råd? Anonymkode: b8559...910
JaVel Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 (endret) Det høres ut som stresshodepine, høres rett og slett ut som du blir stresset av folkemengder. Enten kan noen massere deg godt langs ryggraden, skuldrene og nakken når du får det, ellers kan du kjøpe varmekrem som du kan smøre på i nakken og skuldrene når du får det,det selges i helsekostbutikker eller på apoteket. Endret 22. juni 2016 av JaVel
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Prøv ørepropper eller hørselvern. Anonymkode: e1c62...796 1
Betty Blue Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Har det slik selv i stressende perioder, og har hatt det slik etter at jeg var utbrent for noen år siden. Særlig gjelder det høy lyd fra flere kilder samtidig.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 2 timer siden, Betty Blue skrev: Har det slik selv i stressende perioder, og har hatt det slik etter at jeg var utbrent for noen år siden. Særlig gjelder det høy lyd fra flere kilder samtidig. Interessant å lese. Jeg var utbrent for 2 år siden og sliter veldig med høye lyder. Høye og mange lyder. Jeg vil helst ha det helt stille rundt meg. "Artig" at du kunne sette ord på det jeg opplever. Jeg har aldri tenkt at utbrentheten kunne spille inn. Anonymkode: d933b...f0c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 Jeg reagerer mye på lyd, ja, og blir utrolig sliten og irritabel om det er mye lyd rundt meg. Jeg takler veldig dårlig å måtte tilbringe mye tid rundt nevøene mine, som er av det .. livlige.. slaget, noe som er veldig dumt. Men det jeg beskriver her skjer selv når det er relativt stille, som når vi er på sightseeing i kirker, litt sånn lavmælte museer, etc. Anonymkode: b8559...910
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå