Gå til innhold

.


Gjest Mystique69

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt ONS en gang. Jeg var da ikke i et forhold og syntes ikke det var spesielt deilig, selv om det var en flott kvinne jeg traff.

Jeg tror nok utroskapen din til slutt vil bli avslørt. Du har fått lyst på noe og er blitt avhengig og da er det også lett å bli mer uforsiktig og det er fare for å bli avslørt. Så du bør derfor tenke deg nøye om hva konsekvensene vil bli for ditt familieliv dersom din mann skulle få rede på din utroskap. Kanskje din utroskap skyldes følelser på et dypere plan som du prøve å skjule for deg selv?

Anonymkode: 3b1a1...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mystique69 skrev:

Er gift med en veldig snill og flott mann, vi har barn sammen og har det veldig fint. Men tenner veldig på å ha sex med fremmede menn. Dette er noe jeg alltid har fantasert om, og de siste par årene har jeg også praktisert det. Reiser regelmessig ifm jobben og benytter alltid anledningen til å ha en one night stand. Jeg og mannen min har ofte sex og det funker bra. Har dårlig samvittighet pga utroskapen selv om det ikke er følelser involvert. Blir så utrolig tent av å ha ubeskyttet sex med fremmede, men er litt bekymret for smitte. Jeg tester meg regelmessig og har vært heldig hittils. Klarer ikke slutte med ONS, det er for pirrende.

Kvinne 32

Hvorfor i all verden må du praktisere dette uten beskyttelse? Synes du viser mannen din liten respekt ved å ha ONS uten hans samtykke. At du i tillegg velger å gjøre det ubeskyttet er nærmest ikke til å tro. Du utsetter ikke bare deg selv for risiko, men også mannen din. Det er ikke bare du som ligger rundt, mennene du ligger med praktiserer samme løssluppenhet med andre løsslupne damer. Da sier det seg selv at du løper en stor risiko for å pådra deg (OG mannen din!!!) smitte av mer eller mindre alvorlig grad. Det minste du kan gjøre er å bruke kondom - du har tross alt planlagt utroskapen i forkant av jobbreisene. Om ikke for annet så gjør det for mannen din  :opplyser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener verken mannen eller barna dine. Jeg håper noen tipser ham om hva som foregår før du smitter ham med noe alvorlig, og at han dumper deg på forsmedeligst mulig vis.

Anonymkode: 50da5...b20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adultery is a crime in Taiwan[93] and the Philippines.[94] It was a crime in Japan until 1947[95] and until 2015 in South Korea.[96] In 2015 South Korea's Constitutional Court overturned that country's law against adultery. Previously, adultery was criminalized in 1953, and violators were subject to 2 years in prison, with the aim of protecting women from divorce. The law was overturned because the court found that adultery is a private matter which the state should not intervened in.[97][98][99] Adultery is not a crime in mainland China, but is a ground for divorce.[100]

In Pakistan, adultery is a crime under the Hudood Ordinance, promulgated in 1979. The Ordinance sets a maximum penalty of death. The Ordinance has been particularly controversial because it requires a woman making an accusation of rape to provide extremely strong evidence to avoid being charged with adultery herself. A conviction for rape is only possible with evidence from no fewer than four witnesses. In recent years high-profile rape cases in Pakistan have given the Ordinance more exposure than similar laws in other countries.[101] Similar laws exist in some other Muslim countries, such as Saudi Arabia and Brunei.

In Indian law, adultery is defined as sex between a man and a woman without the consent of the woman's husband.[102] The man is prosecutable and can be sentenced for up to five years (even if he himself was unmarried) whereas the married woman cannot be jailed.[103] Men have called the law gender discrimination in that women cannot be prosecuted for adultery[104] and the National Commission of Women has criticized the British era law of being anti-feminist as it treats women as the property of their husbands and has consequently recommended deletion of the law or reducing it to a civil offense. The Government is yet to act.[105] Extramarital sex without the consent of one's partner can be a valid grounds for monetary penalty on government employees, as ruled by the Central Administrative Tribunal.[106]

In Southwest Asia, adultery has attracted severe sanctions, including death penalty. In some places, such as Saudi Arabia, the method of punishment for adultery is stoning to death. Proving adultery under Muslim law can be a very difficult task as it requires the accuser to produce four eyewitnesses to the act of sexual intercourse, each of whom should have a good reputation for truthfulness and honesty. The criminal standards do not apply in the application of social and family consequences of adultery, where the standards of proof are not as exacting.[citation needed]Sandra Mackey, author of The Saudis: Inside the Desert Kingdom, stated in 1987 that in Saudi Arabia, "unlike the tribal rights of a father to put to death a daughter who has violated her chastity, death sentences under Koranic law [for adultery] are extremely rare."[107]

In the Philippines, the law differentiates based on the gender of the spouse. A wife can be charged with the crime of Adultery for having sexual intercourse with a man other than her husband, while a husband can only be charged with the related crime of Concubinage, which is more loosely defined (it requires either keeping the mistress in the family home, or cohabiting with her, or having sexual relations under scandalous circumstances).[108] There are currently proposals to decriminalize adultery in the Philippines.[109]

In regions of Iraq and Syria under ISIL, there have been reports of floggings as well as execution against people who engage in adultery. The method of execution was typically through stoning.[110] ISIL would not merely oppose adultery but also oppose behavior that from their point of view could lead to adultery, such as women not being covered, people of the opposite sex socializing with one another, or even female mannequins in store windows.[111]

 

 

Anonymkode: 7e6e1...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mystique69 skrev:

Er gift med en veldig snill og flott mann, vi har barn sammen og har det veldig fint. Men tenner veldig på å ha sex med fremmede menn. Dette er noe jeg alltid har fantasert om, og de siste par årene har jeg også praktisert det. Reiser regelmessig ifm jobben og benytter alltid anledningen til å ha en one night stand. Jeg og mannen min har ofte sex og det funker bra. Har dårlig samvittighet pga utroskapen selv om det ikke er følelser involvert. Blir så utrolig tent av å ha ubeskyttet sex med fremmede, men er litt bekymret for smitte. Jeg tester meg regelmessig og har vært heldig hittils. Klarer ikke slutte med ONS, det er for pirrende.

Kvinne 32

Er virkelig lysten så jævlig viktig at du kan ødelegge en annen person? Nå vet jeg ikke hvordan du og mannen din har det, men blir kvalm av det du Gjør. Uansett hvor lyst jeg hadde hatt så hadde jeg sagt nei fordi jeg har noe som heter empati. jeg tenker på det menneske det kan ramme hard over. tenk litt lenger en fitta di TS.

Anonymkode: 15492...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...