AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Etter operasjoner skal man jo gå på blodfortynnende (fragmin). Jeg går på det til vanlig (Xarelto, piller), og hvis jeg skal operere så må jeg fortsatt ta fragmininjeksjoner i etterkant, eller kan jeg heller bare begynne på pillene igjen? Vet at legene kan svare på det, men jeg vet ikke om jeg vil operere enda og jeg har sprøyteskrekk HATER fragmin. Dypt og inderlig. Anonymkode: b108d...c2a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Kommer helt an på hva du skal opereres for. Sprøytene har så tynn og fin spiss at du knapt kjenner de. Særlig ikke når de settes i mageskinnet. Husk og på at operasjonssår gror bedre og finere i sommerhalvåret enn i vinterhalvåret. Anonymkode: 5fd12...e0b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer helt an på hva du skal opereres for. Sprøytene har så tynn og fin spiss at du knapt kjenner de. Særlig ikke når de settes i mageskinnet. Husk og på at operasjonssår gror bedre og finere i sommerhalvåret enn i vinterhalvåret. Anonymkode: 5fd12...e0b Det er ikke sant, jeg har tatt disse sprøytene 500 ganger (ja, faktisk, har talt) og jeg har arr på hele magen på grunn av sprøytene, så jeg må sette sprøytene i sprøytearr og det gjør helt sinnsykt vondt. Helt jævlig Ja, mulig jeg gjør det om 1 eller 2 år, men nå nesten se hvordan det blir... Det er ikke sykdom. Anonymkode: b108d...c2a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer helt an på hva du skal opereres for. Sprøytene har så tynn og fin spiss at du knapt kjenner de. Særlig ikke når de settes i mageskinnet. Husk og på at operasjonssår gror bedre og finere i sommerhalvåret enn i vinterhalvåret. Anonymkode: 5fd12...e0b Det blir penest arr dersom de ikke blir utsatt for sollys, så påstanden om bedre groing i sommerhalvåret setter jeg et spørsmålstegn ved. Så lenge man ikke fryser og holder såret unna kulde og sollys, så har det ikke noe å si om man opereres om sommeren eller vinteren. Anonymkode: 91707...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir penest arr dersom de ikke blir utsatt for sollys, så påstanden om bedre groing i sommerhalvåret setter jeg et spørsmålstegn ved. Så lenge man ikke fryser og holder såret unna kulde og sollys, så har det ikke noe å si om man opereres om sommeren eller vinteren. Anonymkode: 91707...7a0 Arr akal ikke utsettes for direkte sollys det første året. Det trodde jeg alle kjente til? Det er velkjent at sårtilhelingen er bedre i sommerhalvåret, da selvfølgelig uten å utsette arrene for sollys. 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sant, jeg har tatt disse sprøytene 500 ganger (ja, faktisk, har talt) og jeg har arr på hele magen på grunn av sprøytene, så jeg må sette sprøytene i sprøytearr og det gjør helt sinnsykt vondt. Helt jævlig Ja, mulig jeg gjør det om 1 eller 2 år, men nå nesten se hvordan det blir... Det er ikke sykdom. Anonymkode: b108d...c2a Hvorfor informerer du ikke i hi om dette? Anonymkode: 5fd12...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Hæ? Blodfortynnende etter operasjon? Gjelder det alle operasjoner? Anonymkode: b1887...886
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Arr akal ikke utsettes for direkte sollys det første året. Det trodde jeg alle kjente til? Det er velkjent at sårtilhelingen er bedre i sommerhalvåret, da selvfølgelig uten å utsette arrene for sollys. Hvorfor informerer du ikke i hi om dette? Anonymkode: 5fd12...e0b Hvorfor skal jeg det? Slapp av, du. Anonymkode: b108d...c2a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Blodfortynnende etter operasjon? Gjelder det alle operasjoner? Anonymkode: b1887...886 HÆ.. ja.. Anonymkode: b108d...c2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå