AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Noen som har vært der i det siste og kan si litt om tilbudet? Er det mest utstyr eller er det tilbud på klær også? Er det et stort lokale? Vurderer ta en tur for å handle til barnehagestart, men kjedelig med bomtur Anonymkode: ed40c...c3e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Jeg går forbi der nesten daglig, og lokalet er lite! Synes de har veldig lite utvalg, men klart du kan ha flaks. Det er vel nesten bare klær og sko der, mye dresser og votter/luer Anonymkode: 2612e...942
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går forbi der nesten daglig, og lokalet er lite! Synes de har veldig lite utvalg, men klart du kan ha flaks. Det er vel nesten bare klær og sko der, mye dresser og votter/luer Anonymkode: 2612e...942 Takk for svar! Anonymkode: ed40c...c3e
langbein86 Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Har ikke vært på furuset, men på outleten i Sandvika var det mye ull og fleece til halv pris, pluss luer og hals til en billig penge 1
MissStiles Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 Jeg var innom der for 2 uker siden. Utrolig lite spennende der nå. Det var bedre før. Outleten på Kalbakken er mye bedre. Håper de åpner igjen snart! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå