Huldra Skrevet 19. juli 2002 #1 Skrevet 19. juli 2002 Pynt av lokale og kirken Røde (og hvite??) potteroser med ”sølv” (eller grå) krukker + ståltråd surret innimellom…. Bruke de først i kirken. Enten oppå eller ved hver benkerad (de øverste iværtfall) Oppe på alteret også… Etterpå bruker vi de på hagebordene (trappa?) ute og på salongbordene inne + evnt. Andre plasser slik som bord i gangen og lignende. Middagsbordet: Hvite duker (enten leid eller kjøpt silke eller damaskduker eller papirduker) Hvite kubbelys (1 høy og 1 lavt stående sammen) med ståltråd med isblå og hvite perler surret rundt. Lysene stående på firkanta speil”fat” Grå bordkort/sanghefte liggende på tallerkenen. Et A4 ark brettet i 2, brukes som bok. Navnet skrives med sølvtusj på forsiden og ståltråden med perlene formes som et hjerte og legges ”rundt” navnet. Hvite servietter rulles og rundt dem har vi ståltråden med perler (som en serviettholder) Frostete boller med vann og røde (og hvite??) roser flytende i. Kanskje sølvhjerter strødd utover bordet akkurat der vi sitter?? Innbydelsene Samme grå ark som Sangheftet/bordkortet. Skriv med sort inni (pc og printer) og sølv utenpå (for hånd). Lim fast ståltråden med lim rundt navnet utenpå… formet som et hjerte. (Mulig vi må skrive teksten på et ark og lime inn i det grå arket, men hvilken farge på det??) Hvilken farge på konvolutten? Skriver med sølvtursj? Hjerte sølv-klistremerke bak på konvolutten. Har veldig lyst til å ha et gjennomført ”tema”. Høres dette fint ut? Eller er det noe du ikke ville gjort eller ville gjort annerledes. Og hvor kan jeg få kjøpt alt dette? Har noen gjort noe av dette før? Evnt. har bilder til meg??? Jeg blir mest sannsynlig å ha brudebukett med røde, hvite roser + grønt + hvite cala. Buketten blir å henge. Forlover, mann og brudesvenner blir å få rød rose + litt grønt. Jentene får kanskje kurv? Hva med en slik man henger på håndleddet? Fint med litt tilbakemeldinger her jenter!!!
meta Skrevet 19. juli 2002 #2 Skrevet 19. juli 2002 Oi, her har du tenkt på masse ihvertfall Har bare et par små kommentarer: Siden du skal ha hvite lys, servietter og duker, tror jeg det blir finest med røde roser. Skaper litt mer farge liksom. Når det gjelder duker ville jeg leid duker hvis jeg var deg. Syns papirduker er litt for "uformelt". Du skrev at du ville ha grå bordkort/sanghefter med sølv skrift og perler og ståltråd, tror kanskje det ville bli like fint med hvitt hefte. Da får du bedre frem kontrasten til ståltråden, skriften og perlene. Det blir jo allikevel gjennomført siden du skal ha hvite kubbelys. Sølvhjertene der dere sitter høres veldig koselig ut, det har jeg lyst på også Brudepikene kan jo fint ha kurv eller de kan få en liten bukett de også. Tror kanskje du trenger en liten Ikea-tur. Der burde du finne mye av det du forteller om. Eller Åhlens. De har ihvertfall sand, lys og blomsterpotter. Jeg tror du får et kjempefint bord!! At du får det gjennomført er jeg ihvertfall helt sikker på :D Lykke til :D
Gjest fru smurfa Skrevet 20. juli 2002 #3 Skrevet 20. juli 2002 Hadde selv papirduker, og synts ikke det var upersonlig i det hele tatt!!! Da jeg sjekket prisene på å leie duker var prisene på kr 34,- pr meter.Syntes at dette ble vel mye pr meter. Kjøpte derfor 10 ruller papirduk a 10 meter og dette kostet oss 200 kroner. Hilsen fru smufa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå