AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Noen her som har det og hatt operasjon? Anonymkode: 89146...9cd
paluksea Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Hva lurer du på? Jeg har ikke hatt det, men kjenne flere som har blitt operert for det. Noen har blitt operert flere ganger, og det har vært ulike resultater fra å bli verre til å bli helt bra igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, paluksea skrev: Hva lurer du på? Jeg har ikke hatt det, men kjenne flere som har blitt operert for det. Noen har blitt operert flere ganger, og det har vært ulike resultater fra å bli verre til å bli helt bra igjen. Jeg har hatt to ganger, første gangen så ble den faktisk bra før den ble verre igjen. Andre gangen jeg opererte så ble den faktisk ikke bedre. Nå er jeg blitt henvist videre, nevro, som skal se på det. Hva med de som ble verre? Fikk de noen behandling? Anonymkode: 89146...9cd
paluksea Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Det er nerven som er i press, slik at signalene ikke kommer fort nok, eller riktig nok, fram. De vil nok finne ut hvor skadet nerven er
paluksea Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 Behandlin finnes, de kan åpne opp mer i håndleddet kirurgisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå