tørkestativ Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Har igjen ca 50 euro etter en ferietur. Kan jeg putte disse i innskuddsautomaten og få de inn på konto i norske kroner, eller må jeg i banken for å veksle dem?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 12 minutter siden, tørkestativ skrev: Har igjen ca 50 euro etter en ferietur. Kan jeg putte disse i innskuddsautomaten og få de inn på konto i norske kroner, eller må jeg i banken for å veksle dem? http://www.nordea.no/privat/daglig-bruk/konto-og-betalinger/reisevaluta.html " Automater Minibanker Fra mange av våre minibanker kan du kjøpe utenlandsk valuta. Innskuddsautomater I våre innskuddsautomater kan du sette inn sedler fra et utvalg valutasorter. Vekslingsautomater På et utvalg steder finner du våre vekslingsautomater hvor du mottar norske kontanter når du veksler fra utenlandsk valuta. Fra vekslingsautomatene på Bergen lufthavn Flesland kan du også kjøpe valuta og betale med norske kontanter. " Anonymkode: e75be...ec2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 " Valutasorter som innskuddsautomatene aksepterer: Land Valuta Danmark DKK EU1 EUR Storbritannia GBP Sverige SEK USA USD " Anonymkode: e75be...ec2
tørkestativ Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: http://www.nordea.no/privat/daglig-bruk/konto-og-betalinger/reisevaluta.html " Automater Minibanker Fra mange av våre minibanker kan du kjøpe utenlandsk valuta. Innskuddsautomater I våre innskuddsautomater kan du sette inn sedler fra et utvalg valutasorter. Vekslingsautomater På et utvalg steder finner du våre vekslingsautomater hvor du mottar norske kontanter når du veksler fra utenlandsk valuta. Fra vekslingsautomatene på Bergen lufthavn Flesland kan du også kjøpe valuta og betale med norske kontanter. " Anonymkode: e75be...ec2 Så det går kun an på nordea sine? Og det må være på flyplassen? Eller misforstod jeg nå
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 2 minutter siden, tørkestativ skrev: Så det går kun an på nordea sine? Og det må være på flyplassen? Eller misforstod jeg nå Dette var bare det jeg fant. Flere banker har nok denne ordningen. Hvilken bank bruker du? Anonymkode: e75be...ec2
Lista Skrevet 21. juni 2016 #7 Skrevet 21. juni 2016 De må veksles først (hvilket er en dårlig deal mtp kurs og gebyr), og så settes inn på kontoen din.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #8 Skrevet 21. juni 2016 2 minutter siden, tørkestativ skrev: Jeg har sparebank 1 Ok Her ser du noen av de automatene til Sparebank1 som du kan gjøre dette på. https://www.sparebank1.no/nb/hedmark/privat/kundeservice/kontakt/minibanker.html.html Har banken din chat-tjeneste, der du kan spørre dem om slikt? Anonymkode: e75be...ec2
tørkestativ Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2016 Jaa de har vel kanskje det. Skal sjekke hvis ikke så sparer jeg pengene. Regner med jeg får brukt for dem på neste års ferie
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #10 Skrevet 5. juli 2019 Kan jeg sette inn Euro på en innskuddsautomat i dnb? Anonymkode: 89ce8...ed9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #11 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg sette inn Euro på en innskuddsautomat i dnb? Anonymkode: 89ce8...ed9 Tror de kun har den tjenesten på Gardermoen. Men ring banken og hør med de. Anonymkode: 53696...1d6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #12 Skrevet 5. juli 2019 Det er mye gebyr for å veksle et så lite beløp så hvis du skal til et Euro-land innen 3-4 år lønner det seg å beholde dem. Anonymkode: a1b63...227
Apis Skrevet 5. juli 2019 #13 Skrevet 5. juli 2019 Enig med personen over her, vis du ikke må bruke de for å få budsjettet til å gå opp, putt de under madrassen til neste Europa tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå