Gå til innhold

Blødning og kløe etter samleie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med en ny partner et par ganger nå, og to ganger på rad nå har jeg opplevd at jeg begynner å klø og blø fra underlivet én eller to dager etter. Blødningen fortoner seg som en mellomting av spotting og mens. Ikke like kraftig som mens, men definitivt såpass at jeg må bruke truseinnlegg, og det kommer klart rødt blod (når jeg har spottet mellom menstruasjoner pga. p-piller o.l. har det som regel vært brunt, nå er det klart rødt) Blodet er også kanskje litt "kremet", vanskelig å forklare, men litt tykkere enn rent blod liksom. Første gang klødde det så fælt at jeg gikk ut fra at det var en soppinfeksjon og behandlet det med canesten. Kløen ga seg da etter to uker med canestenbehandling. Denne gangen begynte jeg med canesten med en gang jeg kjente kløe, og det ser ut til kanskje å gjøre susen, men det er litt tidlig å si.

Jeg har aldri pleid å få soppinfeksjoner før, jeg har hatt det én gang i mitt liv før jeg møtte denne mannen. Blødninger har jeg opplevd tidligere når jeg har vært med menn som er litt store, men jeg har ikke opplevd så klart rødt blod eller såpass mye. Er det noen som skjønner hva dette kan være? Kan det komme av at han bunner meg? Men hva da med kløen? Dette er fryktelig irriterende...  :sukk:

Anonymkode: 65d2d...e85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...