Gå til innhold

Kapsler for sopp i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er på ferie i utlandet og er ganske sikker på at jeg har sopp i underlivet, da jeg har hatt dette for noen år siden også. Reiste på apoteket og fikk forklart hva jeg var på utkikk etter, og fikk en pakke med 8 kapsler, i merke Lactacyd. Bruksanvisningen står selvfølgelig ikke på engelsk. Prøvde å gå tilbake i dag og spørre på apoteket hvordan de skulle brukes, men de kunne ikke særlig bra med engelsk så kom ingen vei. 

Er dette en kur hvor jeg skal ta en kapsel hver kveld i 8 dager? Eller er det bare å ta det frem til det blir bedre? 

Takk for svar!:)

Anonymkode: 071eb...2d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne ikke ha google bruksanvisningen på norsk? Er ikke for sopp mener jeg, men ph balansen.

Anonymkode: 7bc2e...204

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne ikke ha google bruksanvisningen på norsk? Er ikke for sopp mener jeg, men ph balansen.

Jo, det kunne jeg jo gjort! Får prøve på det. Tusen takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Lactacyd er jo såpe med lav ph så jeg vil tro, ut i fra logisk tenkning, at det du har fått er noe som skal balansere pg ph veriden i skjeden i håp om å få slått soppen ned. (Men logisk tenkning.) Det vi da være naturlig at du skal bruke det til pakken er tom. Dette er og hovedregelen med all medisinbruk der medisinen skal brukes som kur. 

Forstår problemet ditt, men ville vært skeptisk til å bruke dette. Hvilket land er du i? 

Anonymkode: ac418...f47

AnonymBruker
Skrevet

https://www.doz.pl/apteka/p112621-Lactacyd_Intimed_kapsulki_dopochwowe_twarde_8_szt.

Er dette det du fikk?

Jeg oversatte siden til engelsk med google translate.

Disse kapslene inneholder melkesyrebakterier, og kan derfor hjelpe deg med å bekjempe soppinfeksjonen. Du skal ta en kapsel hver kveld før leggetid.

Sitat

The drug should be used in accordance with the leaflet or as directed by a doctor.

The recommended dose is: For prevention, immediately after menstruation: One capsule per day (before bedtime) for 4-6 days, vaginally.After antibiotic treatment: One capsule per day (before bedtime) for 6-8 days, vaginally.

If after eight days no improvement or the patient feel worse, you should talk to your doctor.

Jeg vet ikke hva dette betyr for deg, men du må ihvertfall bruke det i 4 dager, og til du blir bedre.

Anonymkode: 37e97...e92

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lactacyd er jo såpe med lav ph så jeg vil tro, ut i fra logisk tenkning, at det du har fått er noe som skal balansere pg ph veriden i skjeden i håp om å få slått soppen ned. (Men logisk tenkning.) Det vi da være naturlig at du skal bruke det til pakken er tom. Dette er og hovedregelen med all medisinbruk der medisinen skal brukes som kur. 

Forstår problemet ditt, men ville vært skeptisk til å bruke dette. Hvilket land er du i? 

Anonymkode: ac418...f47

Jeg er egentlig litt skeptisk, er i Polen i Gdansk. Det var et ordentlig apotek inne på et av de større kjøpesenterene! 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

https://www.doz.pl/apteka/p112621-Lactacyd_Intimed_kapsulki_dopochwowe_twarde_8_szt.

Er dette det du fikk?

Jeg oversatte siden til engelsk med google translate.

Disse kapslene inneholder melkesyrebakterier, og kan derfor hjelpe deg med å bekjempe soppinfeksjonen. Du skal ta en kapsel hver kveld før leggetid.

Jeg vet ikke hva dette betyr for deg, men du må ihvertfall bruke det i 4 dager, og til du blir bedre.

Anonymkode: 37e97...e92

Ja, det er denne! Er i Polen så det stemmer :) Tusen takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte det en gang det lukta helt grusomt der nede, men det klødde ikke da, bare stinka. Fungerte ihvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte det en gang det lukta helt grusomt der nede, men det klødde ikke da, bare stinka. Fungerte ihvertfall. 

Her er det motsatt, lukter ikke noe spesielt! Men klør noe i satan oppi skjeden! :ohmy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...