CheapChampagne Skrevet 5. november 2004 #41 Skrevet 5. november 2004 Noen som har sett de der dagsplanleggerne som det også står om i Dagbladet? *vilhavilhavilha* http://www.dagbladet.no/kultur/2004/11/04/413486.html
Gjest Eir Skrevet 6. november 2004 #42 Skrevet 6. november 2004 Jeg blir nesten litt trist jeg' date=' slik som Lise har solgt seg.[/quote'] Nå er det jo fansen som har etterlyst Nemi-stæsj da... Kalenderen var kanskje i dyreste laget, hvis ikke sjokoladen har god nok kvalitet, men alle de andre tingene synes jeg har en veldig pen pris.
Kittykat Skrevet 6. november 2004 #43 Skrevet 6. november 2004 Jeg har kjøpt den kalenderen til meg selv i år. Jeg digger Nemi. Kittykat - 26 år
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #44 Skrevet 15. januar 2005 Sent ute, jeg. :oops: Men en av grunnene til at kalenderen ble dyr, er at de måtte lage ny form KUN for denne. Det var 1 ekstra sjokolade/luke i kalenderen. Det koster også ekstra å få tekst på baksiden (vel, innsiden) av lukene. OG for å pakke inn sjokoladene. 100,- er ca 20 kjipe kalendere... ser man slik på det, så...
Fakse Skrevet 15. januar 2005 #45 Skrevet 15. januar 2005 Må jo spørre de som hadde kalenderen da... Var sjokoladen god?
~*Unni*~ Skrevet 15. januar 2005 #46 Skrevet 15. januar 2005 Nemi kalenderen er århundrets skuffelse! Den er akkurat lik som alle de "dårlige" sjokoladekalenderne, så jeg er rimelig sikker på at det er tysk ekkelsjokolade i den. Og attpåtil koster den en HUNDRINGS! Det ante meg derfor kjøpte jeg meg en til 10 kr....hihihihihi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå