Gå til innhold

Han stoppet plutselig opp penetreringen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde forleden sex med en fyr jeg holder litt på med. Er veldig av og på, og kan gå uker mellom hver gang vi er sammen. 
Uansett, så kan han vel karakteriseres som en ganske lat person. Må alltid gi mye under akten, mens han gir ingenting tilbake. Jeg utfører grundig arbeid under forspillet og gir han ofte oral og runker han mye. Han derimot, gjør minimalt. Er snakk om 10 sekunders fingring på meg(som ikke engang er tilfredsstillende)  før han mener det er tid for å penetrere. Mens jeg derimot er vant til et langt forspill. 

Denne gangen var som tidligere. Utførte et langt forspill på han, noe som resulterte i at han kom. Han hadde da ikke tilfredsstilt meg på noen måte, foruten kyssing. Han bestemte seg derfor for at han skulle begynne å penetrere meg rett etter at han hadde kommet. Han holdt på i typ 4 minutter med dette, før han plutselig avbrøt med at '' han ikke orket mer''. Deretter bare la han seg ned  i sengen, og sa at han ville sove. Selve penetreringen var deilig, men han klaget underveis på at han var varm. Han mistet heller ikke ereksjonen underveis. 

Er han bare lat, eller er det meg det er noe galt med her? 

Anonymkode: 4c79c...6a5

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Hvorfor gidder du å holde på med ham? Det som er galt her er at han er mindre interessert i deg enn du i ham, og at du gir ham det han ønsker uten at han må yte noe som helst omtrent for det. 

AnonymBruker
Skrevet

Han utnytter deg.

Anonymkode: 1b4a8...e0c

• Liker 2
Skrevet

Veldig mange gutter/menn tror penetrering er alt som skal til for å tilfredsstille ei jente. Fingre et par sekunder til de får respons fra jenta, og så bare kjøre rett på.

Han her virker jo som han virkelig ikke har forstått at du også ønsker og trenger tilfredsstillelse anna enn penetrering. Men hvis du ikke får noe særlig ut av det, kan det være like greit å bare droppe det. Det fins nok av menn der ute som vet hvordan de skal tilfredsstille deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han kan vel stoppe akkurat når han vil. Hvis du fortsetter eller presser han til å fortsette så voldtar du han!

Anonymkode: e6fb7...8bf

Gjest UhuruPeak
Skrevet

Finn deg en annen fyr. Ha litt respekt for deg selv. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kan vel stoppe akkurat når han vil. Hvis du fortsetter eller presser han til å fortsette så voldtar du han!

Ehh... om de har sex sammen? For en tåpelig ting å si!

Nei, tenk på deg selv og finn en som liker å kose meg deg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, 2015 skrev:

Ehh... om de har sex sammen? For en tåpelig ting å si!

Nei, tenk på deg selv og finn en som liker å kose meg deg!

Voldtekt er ikke tåpelig. Det er et svært alvorlig lovbrudd.

Skrevet

Hvordan kan du kalle dette voldtekt?

AnonymBruker
Skrevet

Dropp han.

Anonymkode: edb9d...310

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Fjernt at voldtekt skal dras frem i alle tråder som omhandler sex for tiden. 

Han høres ikke ut som en god sengepartner. Spør deg selv om det er verdt det for deg? Veier det positive opp for det negative? Hvis ikke, hva gjør at du gidder?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er du helt idiot??

Det er IKKE voldtekt om en som puler ikke gidder mere og avslutter samleiet. 

De hadde sex, han kom, og han gadd ikke gjøre en innsats for at hun skulle få orgasme. Så, det er absolutt ikke voldtekt. Heller latskap og egoisme. Han kom så da kom han i mål liksom, bare drit i partneren. 

Anonymkode: a6bdf...14c

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er du helt idiot??

Det er IKKE voldtekt om en som puler ikke gidder mere og avslutter samleiet. 

De hadde sex, han kom, og han gadd ikke gjøre en innsats for at hun skulle få orgasme. Så, det er absolutt ikke voldtekt. Heller latskap og egoisme. Han kom så da kom han i mål liksom, bare drit i partneren. 

Anonymkode: a6bdf...14c

Det er ett troll, overse overse.

Anonymkode: edb9d...310

AnonymBruker
Skrevet

Finn ut om han virkelig er interessert i å ha sex med deg. Høres ut som du drar hele lasset.
Men at en mann avbryter etter han har fått utløsning er normalt, de fleste blir litt utladet da og vil helst sove.

Anonymkode: c45c6...2dd

Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn ut om han virkelig er interessert i å ha sex med deg. Høres ut som du drar hele lasset.
Men at en mann avbryter etter han har fått utløsning er normalt, de fleste blir litt utladet da og vil helst sove.

Anonymkode: c45c6...2dd

Enig. Gutter blir stort sett ferdig og klare for en nap etter å ha kommer.  Hadde aldri falt meg inn å bli pulte videre etter det. Har hatt noen som er like kåte etterpå om kan forsette på ny runde, men det er få. 

Jeg hadde uansett blitt skikkelig fornærmet av en sånn avgjørelse...  men det er meg.

Endret av 2015
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, 2015 skrev:

Enig. Gutter blir stort sett ferdig og klare for en nap etter å ha kommer.  Hadde aldri falt meg inn å bli pulten videre etter det. Har hatt noen som er like kåte etterpå om kan forsette på ny runde, men det er få. 

Jeg hadde uansett blitt skikkelig fornærmet av en sånn avgjørelse...  men det er meg.

Jeg er en diktator som ikke tillate mannen å ta napping  etter sex , blir bare jobb jobb jobb :P  men han liker det også ..Tenker at mann må ha et korrekt form av kommunikasjon når det gjelder sex og følelser <3

Anonymkode: 50d9d...3a6

Skrevet

Har vært borti en del slike menn selv.. Da jeg fant tilbake selvrespekten, droppa jeg dem som en glovarm potet.

Han utnytter deg, er egoistisk og er waste of time. Du fortjener dritbra sex og noen som bryr seg om deg i sengen.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...