Gå til innhold

Klinisk eksamen over to dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og ser på en oversikt over eksamenene som er på fysioterapi-studiet i Trondheim.

Ser at det skal være klinisk eksamen alle tre årene, og at noen av disse skal vare over to dager. Det står bare "individuell praktisk-muntlig klinisk eksamen med pasient over to dager". 

Noen som vet hva dette går ut på? Må vi ha eksamen i to hele dager i strekk, eller er det snakk om to skoledager (feks. 8-16), hvor jeg får pause på ettermiddagen/kvelden, før jeg møter opp igjen neste dag? 

Anonymkode: a26da...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er snakk om to (skole)dager og ikke to dager i strekk. Denne formuleringen er brukt i eksamensreglementet på min studieretning også (som også er ved NTNU). 

Anonymkode: 1bd39...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om to (skole)dager og ikke to dager i strekk. Denne formuleringen er brukt i eksamensreglementet på min studieretning også (som også er ved NTNU). 

Anonymkode: 1bd39...7e7

Okei, heldigvis :) Men er det likevel lagt opp slik at vi må skrive/gjøre ett eller annet i den tiden utenfor de to skoledagene? Blir vel automatisk slik at man jobber med det uansett, men jeg tenker om det er lagt opp slik at omfanget av eksamen er lagt opp slik at man også MÅ jobbe hardt de timene man har "fri" også? 

Anonymkode: a26da...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, heldigvis :) Men er det likevel lagt opp slik at vi må skrive/gjøre ett eller annet i den tiden utenfor de to skoledagene? Blir vel automatisk slik at man jobber med det uansett, men jeg tenker om det er lagt opp slik at omfanget av eksamen er lagt opp slik at man også MÅ jobbe hardt de timene man har "fri" også? 

Anonymkode: a26da...adf

Haha, det ble litt mye "lagt opp slik" i det innlegget der... :P

TS

Anonymkode: a26da...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...