AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Hei! Har en penis på 14,5/15 på det hardeste også er den rundt 14 på omkrets. Er det nok til at damer kan få orgasme? Er den over gj snittet tykk eller helt normal str? Anonymkode: 41b80...fd6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=kvinneguiden+penis+site:forum.kvinneguiden.no Anonymkode: 0d83a...fe0
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har en penis på 14,5/15 på det hardeste også er den rundt 14 på omkrets. Er det nok til at damer kan få orgasme? Er den over gj snittet tykk eller helt normal str? Anonymkode: 41b80...fd6 Det er nokså normalt. Damer får orgasme ved å stimulere klitoris. I mindre grad ved stimulering av skjeden. Anonymkode: fc265...b64
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Lærer du deg å bruke den, så burde det være rikelig. Anonymkode: 1f3dd...f84
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 Ingen grunn til å klage på den omkretsen der. Du trenger ikke å bekymre deg for at penisen er for tynn til å gjøre gode ting. Hadde du hatt et par cm mindre hadde det vært forståelig å bekymre seg, siden en tynn penis gir veldig lite. Men heldigvis er du tykkere enn som så og jenter vil nok digge det Anonymkode: 1754f...9e6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 For min del høres den fin ut. Men, jeg får lett orgasmer av vaginal stimulering, så det skal en del til før størrelsen har noe å si i noen som helst retning. Jeg har hulket av nytelse når samboer har brukt én finger helt ytterst i skjeden, for å si det sånn ... Den beste sexen har jeg også som regel når jeg har følelser for penisens eier, og når eieren spiller på mine andre erogene soner i tillegg til penetrasjonen. Sex er nemlig så mye mer enn bare x kubikkcm penis/dildo inn i y omkrets skjede. For min del, i alle fall. For en del menn her inne ser det ut til at sex kun dreier seg om å få en størst mulig penis inn i en trangest mulig skjede. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lærer du deg å bruke den, så burde det være rikelig. Anonymkode: 1f3dd...f84 Det gjelder uansett størrelse, syns jeg. Anonymkode: 3b85d...67c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå