Gå til innhold

Angst for nesten alt! Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med angst og depresjoner en god stund, går til psykolog, men synes ikke hun er noe flink. Kommer liksom ingen vei.

I dag er det ekstra ille... Skulle til time, men klarte ikke gå inn der, turte ikke svare når hun ringte. Telefonskrekk og redd for å møte folk jeg kjenner. Klarer heller ikke ringe legen min. Alt blir så vanskelig.

Vet ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det du eller angsten din som skal styre livet ditt? Finn deg bøker av Dr. Wilhemsen, for eksempel kongen befaler, og begynn å forstå hvor mye av tiden din og livet ditt du kaster bort på å la angsten og ikkeeg selv være sjef i livet ditt. 

Hardt og brutalt. 

Anonymkode: 5376f...3d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du klarer åpenbart skrive, så dersom hun ringer fra mobilnummer sender du henne en sms hvor du forklarer saken.

Anonymkode: b3fbd...411

Skrevet
6 timer siden, 2015 skrev:

Jeg har slitt med angst og depresjoner en god stund, går til psykolog, men synes ikke hun er noe flink. Kommer liksom ingen vei.

I dag er det ekstra ille... Skulle til time, men klarte ikke gå inn der, turte ikke svare når hun ringte. Telefonskrekk og redd for å møte folk jeg kjenner. Klarer heller ikke ringe legen min. Alt blir så vanskelig.

Vet ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå...

Det beste du kan gjøre er å bare få motet til deg å bytte psykolog hvis denne personen ikke hjelper deg. Når jeg har angst hjelper det å gå ut å få frisk luft å tenke igjennom alt som skaper angst. Å i mellomtiden bytt psykolog og husk at hun er nok vant til pasienter som har angst å derfor ikke noe uvanlig at man har problemer med å gjøre dagligdagse ting som å ta telefonen eller uteblir fra en time. Er irrasjonell frykt men man får ikke gjort noe med det annet enn å jobbe med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...