2015 Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Jeg har slitt med angst og depresjoner en god stund, går til psykolog, men synes ikke hun er noe flink. Kommer liksom ingen vei. I dag er det ekstra ille... Skulle til time, men klarte ikke gå inn der, turte ikke svare når hun ringte. Telefonskrekk og redd for å møte folk jeg kjenner. Klarer heller ikke ringe legen min. Alt blir så vanskelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå...
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Er det du eller angsten din som skal styre livet ditt? Finn deg bøker av Dr. Wilhemsen, for eksempel kongen befaler, og begynn å forstå hvor mye av tiden din og livet ditt du kaster bort på å la angsten og ikkeeg selv være sjef i livet ditt. Hardt og brutalt. Anonymkode: 5376f...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Du klarer åpenbart skrive, så dersom hun ringer fra mobilnummer sender du henne en sms hvor du forklarer saken. Anonymkode: b3fbd...411
Sool Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 6 timer siden, 2015 skrev: Jeg har slitt med angst og depresjoner en god stund, går til psykolog, men synes ikke hun er noe flink. Kommer liksom ingen vei. I dag er det ekstra ille... Skulle til time, men klarte ikke gå inn der, turte ikke svare når hun ringte. Telefonskrekk og redd for å møte folk jeg kjenner. Klarer heller ikke ringe legen min. Alt blir så vanskelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå... Det beste du kan gjøre er å bare få motet til deg å bytte psykolog hvis denne personen ikke hjelper deg. Når jeg har angst hjelper det å gå ut å få frisk luft å tenke igjennom alt som skaper angst. Å i mellomtiden bytt psykolog og husk at hun er nok vant til pasienter som har angst å derfor ikke noe uvanlig at man har problemer med å gjøre dagligdagse ting som å ta telefonen eller uteblir fra en time. Er irrasjonell frykt men man får ikke gjort noe med det annet enn å jobbe med det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå