Gå til innhold

En liten brannfakkel.... SJP


MarianneE

Anbefalte innlegg

Har vært syk i to uker og brukt tida på og se på "sex&singelliv" på DVD.

På coveret på de fem sesongene jeg har, i serien og alt, Sarah J.Parker er ikke pen!

Hun ser helt hjernedød ut der hun står med tomt blikk halvåpen munn og stirrer ut i lufta.

I serien er det alt for mye fokus på henne, alt skal dreie seg om henne og hun fremstår i mine øyne som fnisete og mindre intligent (et ord ikke jeg klarer og stave... he he)

Jeg har sikkert bedt om bråk her nå, men det er nå engang så at dette er min mening.

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sarah J.Parker er ikke pen!

Hun ser helt hjernedød ut der hun står med tomt blikk halvåpen munn og stirrer ut i lufta.

I serien er det alt for mye fokus på henne, alt skal dreie seg om henne og hun fremstår i mine øyne som fnisete og mindre intligent (et ord ikke jeg klarer og stave... he he)

Hver får ha sin mening. Og jeg er enig med deg at hun ikke er noe spesielt pen. ...men jeg syns ikke det gjør noe, hun kan ikke noe for slik hun ser ut. Hun er sjarmerende...

Og det er klart det er mest fokus på henne i serien, det er jo hun som har hovedrollen. Det er henne det handler mest om pga den spalten hun skriver om i serien. Venninnene er livet hun lever og skriver om, og derfor er fokus ut i fra henne.

Ellers skrives det - intelligent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråk? Hvorfor skulle du få bråk for dine synspunkter? Det er vel totalt opp til deg selv om du synes SJP eller hvem som helst annen er pen eller ikke? Personlig synes jeg heller ikke hun er billedskjønn, men hun har sjarm og ikke minst stil. Hadde ikke vært lei meg om jeg hadde hennes kropp og utseende i allefall. Og hun har jo oppnådd vesentlig suksess.

Når det gjelder hennes rolle i SATC så er det jo henne som har vært hovedfiguren, derav den naturlige høye fokus på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, SJP er ikke spesielt pen.

Men jeg syns det er veldig alright jeg, at det ikke er BARE "glansbilder" som har hovedroller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er pen. Ikke perfekt modell-pen, men over gjennomsnittet pen.

Dessuten står det respekt av amerikanske skuespillere som lar rynker være rynker, og nekter å dyppe seg i Botox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært syk i to uker og brukt tida på og se på "sex&singelliv" på DVD.

På coveret på de fem sesongene jeg har, i serien og alt, Sarah J.Parker er ikke pen!

Hun ser helt hjernedød ut der hun står med tomt blikk halvåpen munn og stirrer ut i lufta.

I serien er det alt for mye fokus på henne, alt skal dreie seg om henne og hun fremstår i mine øyne som fnisete og mindre intligent (et ord ikke jeg klarer og stave... he he)

Jeg har sikkert bedt om bråk her nå, men det er nå engang så at dette er min mening.

Synspunkter?

Det fokuserer på Carrie fordi det er hun som skriver historien....

Intelligent skrives det... øve seg hundre ganger på et ark til i morgen :wink:

Jeg synes hun er veldig søt noen ganger, og andre ganger ser hun bare rar ut. Hun har et veldig smalt og langt ansikt, så hvis håret blir feil så ser hun snål ut. men den bittelille feminine kroppen hennes er jeg litt misunnelig på da..... :tunge1: (Bortsett fra at beina er for tynne...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hallo.. Så hun er ingen modell, det blir da heller ikke framstilt som om utseendet hennes skulle være noe å rope halleluja for i selve serien heller. Alle de fire jentene er etter min mening ikke særlig mye over gjennomsnittet. Man forventer kanskje at damer i tv-serier/filmer skal være flotte på alle måter, men det er kanskje noe som har bidratt til å gjøre SatC såpass populær - det faktum at det er "vanlige" jenter. Så, hvorfor henge seg opp i at Sarah ikke er "spesielt pen"? Jeg synes hun har et originalt og flott utseende, dessuten, hun kler det meste, det er det ikke alle som gjør.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som en hest' date=' men har stil som veier det opp.[/quote']

:ler: Så sant..

Jeg synes heller ikke at hun er spesielt pen.

Men jeg liker Carrie og synes SJP gjør en god tolkning av rollefiguren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I serien er det alt for mye fokus på henne, alt skal dreie seg om henne og hun fremstår i mine øyne som fnisete og mindre intligent (et ord ikke jeg klarer og stave... he he)

Nå er det jo ikke personen SJP det er fokus på, men rollefiguren Carrie. :wink:

Jeg likte serien når den gikk på TV. De første sesongene fikk jeg ikke med meg, men så reprisene som gikk i fjor sommer - hver ettermiddag på TV3. Og DET ble for mye - jeg syntes rett og slett hele serien var for dum, og kunne egentlig ikke forstå hvorfor folk var så begeistret. Men når de siste sesongene gikk om mandagen ble jeg hekta. Konklusjonen er at enkelte serier egner seg best i små doser!

Og utseendemessig? Flott dame. Ikke modellpen, men absolutt flott. Har stil. Ikke min stil, men absolutt en flott stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er nettopp det som er kult jeg. At hun er langt fra pen, og egentlig ganske skranglete tynn kropp, og likevel blir fremstilt som litt babe, og i hvert fall stilig. Det viser at man ikke trenger være modellpen for å være en stilig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klærne til Carrie eller SPJ? Virker som noen har litt problemer med å skille.. :wink:

Synes både Carrie og SJP har kule klær, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikek SJP er pen - hun er mest litt rar - men som Carrie er hun kul likevel...

MEN jeg så intervju med de fire skuespillerne i SAtC på Oprah og det var ikke særlig flatterende for SJP - hun virket jo helt blank... Bare fniste og kniste - svarte ikke skikkelig på noe... Håpløst :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vel kanskje litt med Hollywood å gjøre... at alt skal være så pent og nydelig og glamorøst i Hollywood, og så strekker vel ikke SJP seg opp mot eliten, kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært syk i to uker og brukt tida på og se på "sex&singelliv" på DVD.

På coveret på de fem sesongene jeg har, i serien og alt, Sarah J.Parker er ikke pen!

Hun ser helt hjernedød ut der hun står med tomt blikk halvåpen munn og stirrer ut i lufta.

I serien er det alt for mye fokus på henne, alt skal dreie seg om henne og hun fremstår i mine øyne som fnisete og mindre intligent (et ord ikke jeg klarer og stave... he he)

Jeg har sikkert bedt om bråk her nå, men det er nå engang så at dette er min mening.

Synspunkter?

Pen ? Nei jeg syns heller ikke at hun er pen.

Jeg syns det er ganske normalt jeg at en serie har fokus på hovedpersonen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...